یحیی رحیمی

نسخه Demo بازی Anthem دارای مراحل و Freeplay است: شروع از سطح 10

یحیی رحیمی 10 دی 1397 بدون دیدگاه
645 بازدید

تا زمان انتشار Anthem چیزی کمتر از 2 ماه باقی‌مانده است. EA قول داده است که ماه دیگر و قبل از انتشار رسمی بازی، نسخه Demo را برای تست و آزمایش منتشر کند. با این حساب تاریخ انتشار اول ماه فوریه خواهد بود. تهیه‌کننده بازی در شبکه اجتماعی توییتر فعال بوده است و اطلاعاتی را در مورد نسخه دمو بیان کرده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

همین هفته پیش بود که جزئیاتی از نسخه دمو Anthem منتشر شد. بر اساس یک منبع داخلی در کمپانی EA، تمامی بازیکنان از سطح 10 شروع به بازی خواهند کرد. همچنین گفته شد که سطح نهایی در نسخه دمو 15 خواهد بود و بیشتر از این امکان پیشرفت در اختیار بازیکن قرار داده نمی‌شود. تهیه‌کننده بازی در توییتی جداگانه در مورد محتوای کلی نسخه دمو صحبت کرد.

او البته وارد جزئیات نشد و تنها گفته است که دمو دارای یک سری مرحله‌ها خواهد بود و همچنین یک قلعه اصلی یا مقر اصلی داریم که در نسخه تک نفر بازی به‌عنوان Fort Tarsis شناخته می‌شود. البته کمی هم از دنیای بازی را خواهیم دید و قادر به گشتن آزادانه در آن خواهیم بود. او در توییتی دیگر بیان کرد که فعالیت‌های انجام‌گرفته توسط بازیکن در نسخه دمو وارد بازی اصلی نخواهد شد و بازیکن باید از سطح صفر شروع به بازی کند.

این موضوع به دلیل اینکه دمو از سطح دهم شروع می‌شود منطقی به نظر می رسد. به‌هرحال نسخه دمو برای تست و آزمایش است اما بعضی شرکت‌های بازی‌سازی، فعالیت‌های انجام‌گرفته در نسخه دمو را نیز در نسخه اصلی حساب می‌کنند. گیم پلی مقرهای اصلی و Fort Tarsis اخیراً منتشرشده است و اطلاعات کاملی از آن‌ها داریم. می توانید گیم پلی منتشر شده را در این لینک ببینید.

گفتنی است که Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 2019 برای کنسول‌های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.