epic-games-dark-logo
یحیی رحیمی

سود Epic Games از 3 میلیارد در سال 2018 گذشت

یحیی رحیمی 7 دی 1397 بدون دیدگاه
760 بازدید

Epic Games از آن دسته استدیوهایی است که به‌یک‌باره محبوبیت زیادی کسب کرد. این استدیو به دلیل توسعه موتور گرافیکی Unreal Engine و همچنین سری بازی‌های Gears of War موردتوجه بوده است اما از زمان انتشار Fortnite همه‌چیز دست‌به‌دست هم داده است تا این شرکت هرروز به سر تیتر اخبار تبدیل شود.

یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های سال 2018 همین بازی Fortnite است. این بازی روی هر دو پلتفرم کنسول و موبایل عالی عمل کرده است و بیشتر از 200 میلیون بازیکن ثبت‌نام‌شده دارد؛ اما به نظر شما این تعداد از بازیکنان چه سودی نصیب Epic Games کرده است؟

بر اساس گفته‌های منبعی مشخص با TechCrunch، سود کمپانی Epic در سال 2018 از مرز 3 میلیارد دلار گذشته است. خود استدیو هنوز چیزی در این مورد نگفته است. البته خودشان بعضی وقت‌ها در مورد موفقیت کسب‌شده حرف می‌زنند. برای نمونه Eric Williamson که طراح اصلی سیستم‌های Epic است قبلاً بیان کرده بود که از حرف‌های مردم آگاه هستند و می‌دانند که شاید بزرگ‌ترین بازی دنیای غرب باشند.

باوجوداینکه در تعطیلات سال نو میلادی به سر می‌بریم، Epic Games هنوز به تعهد خود نسبت به آپدیت بازی پایبند بوده است و بسته الحاقی و همچنین مسابقات جدیدی را به بازی اضافه کرده است. به مناسبت سال نو میلادی و همچنین شروع زمستان، نقشه بازی توسط برف پوشیده شده است. این تنها تغییرات انجام‌گرفته در هفته‌های اخیر نیست. فصل هفتم شروع‌شده است و محتواهای جدیدی نیز همراه خود آورده است.

قابلیت‌هایی مانند Creative Mode و The Block به بازی اضافه‌شده‌اند. در این حالت جدید، به هر بازیکن یک جزیره داده می‌شود که به هر شکلی دوست دارد می‌تواند آن را تغییر دهد و مسابقات جدیدی برای خود تعریف کند و دوستانش را دعوت کند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، توسعه‌دهندگان Fortnite دست از کار نمی‌کشند و به این زودی‌ها شاهد افول بازی نخواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.