یحیی رحیمی

احتمال ساخت Splinter Cell جدیدی وجود دارد: معرفی شاید در E3 2019

یحیی رحیمی 5 دی 1397 بدون دیدگاه
818 بازدید

Splinter Cell از بازی‌های خاطره‌انگیزی است که همگی در دوران کودکی آن را تجربه کرده‌ایم و اوقاتمان را با آن پرکرده‌ایم. آخرین نسخه بازی Blacklist نام داد و در سال 2013 منتشر شد. از آن زمان هیچ خبری از Splinter Cell نبوده است و طرفداران این فرانچایز منتظر معرفی نسخه بعدی بوده‌اند.

شایعات پیرامون این بازی در حال بالا گرفتن است. همین چند وقت پیش بود که آمازون ایتالیا این بازی را در سایت خود قرار داد و حتی تاریخ انتشار آن را نیز مشخص کرده بود. ممکن بود که بازی در کنفرانس E3 امسال معرفی شود اما متأسفانه این اتفاق نیافتد و یوبی‌سافت از گفتن هرگونه خبری پیرامون Splinter Cell خودداری کرده است.

یوبی‌سافت بعد از کنفرانس E3 بالاخره یخ شایعات را شکست. رئیس کمپانی یوبی‌سافت آن زمان گفت که توسعه Splinter Cell جدید را تائید نمی‌کند اما بالاخره روزی می‌رسد که چیزی در این مورد خواهید شنید اما نسخه جدیدی فعلاً تحت توسعه و ساخت نیست.

Jade Raymond از توسعه‌دهندگان قبلی کمپانی یوبی‌سافت است و در گفتگویی ویدیویی مباحث زیادی را موردبحث قرار داده است. او طراح و تولیدکننده بازی‌هایی همچون Assassin’s Creed و Watch Dogs و همچنین Splinter Cell در یوبی‌سافت بوده است. او در حال حاضر با استدیو EA Motive کار می‌کند. وی در مصاحبه خود بیان کرده است که یوبی‌سافت روی چکیده و مفهوم کلی Splinter Cell جدید کارکرده است. او در این زمین گفت:

آخرین Splinter Cell همانی بود که چند سال پیش عرضه شد؛ اما می‌دانید قضیه از چه قرار است؟ یک طرح وجود دارد که ما روی آن کارکردیم و می‌خواستیم که آن را بسازیم. ازآن‌جهت که دیگر در یوبی‌سافت کار نمی‌کنم، نمی‌توانم در مورد آن حرف بزنم و نمی‌دانم که چه کسی می‌خواهد روی ایده ما کار کند.

مشخص نیست که آنچه Raymond روی آن کارکرده است روزی ساخته شود یا نه؛ اما شایعات و اشارات زیادی در مورد ساخت نسخه جدید وجود دارد و واقعاً این‌یکی را باید جدی گرفت. باید دید که سران یوبی‌سافت چه تصمیمی گرفته‌اند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.