یحیی رحیمی

رقم فروش دیجیتالی Fallout 76 نصف فروش Fallout 4 است

یحیی رحیمی 2 دی 1397 بدون دیدگاه
706 بازدید

گزارش فروش The Nielsen برای ماه نوامبر 2018 منتشرشده است و حالا آمار فروش بازی‌های جدید را می‌توانیم بفهمیم. این آمار مربوط به ماه‌های مهمی است و با توجه به آن‌ها می‌توان گفت که بازی‌های Fallout 76 و Battlefield 5 دور از انتظار عمل کرده‌اند و آمار فروش آن‌ها آن‌چنان‌که باید نیست.

بر اساس آمار منتشرشده، Battlefield 5 حدود 1.9 میلیون نسخه به‌صورت دیجیتالی فروخته است و این در حالی است که Fallout 76 تنها موفق به فروش 1.4 میلیون نسخه دیجیتالی شده است. هردوی این بازی‌ها برای کنسول و PC در دسترس هستند و آمار فروششان نیز پایین‌تر از نسخه‌های قبلی بهنام‌های Battlefield 1 و Fallout 4 است.

در مورد Fallout 76 باید بگوییم که افت فروش 48 درصدی را در ماه اول نسبت به فروش Fallout 4 در ماه اول عرضه‌اش شاهد هستیم که اختلاف بسیار زیادی است. SuperData گزارش داده است که میزان فروش دیجیتالی ماه نوامبر بسیار زیاد بوده است و دو بازی Red Dead Redemption 2 و Fortnite پرچم‌دار فروش در ماه گذشته بوده‌اند. اوضاع تنها برای Bethesda و EA بد نیست.

بر اساس این آمار، FIFA Ultimate Teams عملکرد خوبی نداشته است و تنها یک درصد در ماه نوامبر پیشرفت داشته است. این در حالی است که سود سال‌به‌سال ماه نوامبر گذشته، 25 درصد افزایش داشت. به نظر می‌رسد Destiny 2 آمار فروش بهتری را بعد از انتشار آخرین بسته به‌روزرسانی کسب کرده است.

این آمار توسط داده‌های جمع‌آوری‌شده SuperData به‌دست‌آمده است و همچنین آمار فروش NPD که فروش نسخه‌های فیزیکی را دنبال می‌کند با این داده‌ها ترکیب‌شده است. به‌هرحال تعطیلات سال نو میلادی پیش رو است و روزهای خوبی برای بازی‌هایی همانند Red Dead Redemption 2، Call of Duty و Super Smash Bros در انتظار است.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.