یحیی رحیمی

Halo Infinte دارای صفحه‌نمایش چهارتکه برای بازی هم‌زمان چهار نفر خواهد بود

یحیی رحیمی 2 دی 1397 بدون دیدگاه
545 بازدید

استدیو 343 Studios در طی یک پخش زنده اطلاعات جدیدی را از بازی Halo Infinite به اشتراک گذاشت. این بازی ششمین نسخه از سری بازی‌های Halo ساخت مایکروسافت است. بر اساس آنچه در صحبت‌های استدیو می‌شنویم، Halo Infinite راه دورودرازی برای انتشار پیش رو دارد.

343 Studios در حال کار روی موتور گرافیکی جدیدی برای بازی Halo Infinite هستند که ممکن است زمان انتشار بازی را به بعد از سال 2019 موکول کند. ما انتظار داریم که صفحه‌نمایش چهارتکه در بازی استفاده شود زیرا که استدیو در حال تست و آزمایش این قابلیت برای موتور گرافیکی خود است. استدیو بازی در استریم زنده خود خبر از شخصی‌سازی زره داد که قرار است توسط سیستمی که از نسخه Reach الهام گرفته‌شده توسعه داده شود.

همچنین بازیکنانی که به سطح 152 در بازی Halo 5: Guardians برسند، یک جایزه شگفت‌انگیز در Infinite دریافت خواهند کرد. استدیو جزئیات این جایزه را در اختیار بازیکنان قرار نداده است. استریم همچنین جزئیاتی از Halo 5 را نیز در پی داشت. استدیو 343 اعلام کرد که تیم بازی چیز زیادی برای اضافه کردن به بازی در زمینه زره و نشان‌ها ندارد.

به نظر می‌رسد که روند توسعه Halo 5 به دلیل تمرکز بیشتر تیم روی توسعه نسخه Infinite کند شده است و مایکروسافت به‌سختی در تلاش برای رساندن بازی به مراحل بالاتر است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید پست کاربری در شبکه مجازی ردیت را مشاهده کنید.

استدیو 343 در تیزرهای کوتاهی نشان داده است که Halo Infinite دارای جذاب‌ترین طراحی است که Master Chief تابه‌حال داشته است. توسعه‌دهنده جزئیات زیادی در مورد بازی منتشر نکرده است. مشخص نیست که Halo Infinite شبیه Halo 5 دارای رده‌بندی سنی کودکان باشد یا اینکه همانند نسخه‌های قبلی تنها برای بزرگ‌سالان منتشر شود.

Halo Infinite درحال‌توسعه برای کنسول Xbox One و PC است اما هیچ تاریخ انتشاری برای آن در دسترس نیست. نظر شما در مورد جدیدترین ساخته مایکروسافت چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.