راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هفتم - هفته‌ی دوم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی دوم

کیوان آمیرزاده 26 آذر 1397 بدون دیدگاه
947 بازدید

چالش‌های هفته‌ی دوم فصل هفتم بازی نیز در بازی قرار گرفته‌اند که چند چالش بسیار سرگرم کننده در میان آن‌ها مشاهده می‌شود که متعلق به دارندگان بتل‌پس است. در این مقاله قصد داریم تا به شما در سریع‌تر کامل کردن این چالش‌ها، راهنمایی کنیم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- حداقل یک صندوق را در 7 مکان اسم دار مختلف، باز کنید.

این چالش از فصل پنجم در هفته‌های مختلفی وجود داشته است که کامل کردن آن اصلاً سخت نیست. کافی است که در 7 مکان اسم دار مختلف، حداقل یک صندوق را باز کنید تا این چالش کامل شود. دقت داشته باشید که باز کردن دو صندوق در یک مکان، این چالش را پیش نمی‌برد.

2- به دشمنان با 5 نوع سلاح مختلف آسیب برسانید.

در این چالش، میزان آسیب رسانی مهم نیست بلکه نوع سلاح شما در هنگام آسیب‌رسانی مهم است. سلاح‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان به سلاح‌های انفجاری، کمری، اسنایپرها، شاتگان‌ها و SMG ها اشاره کرد. دقت داشته باشید که نوع سلاح مهم است و مثلاً آسیب‌رسانی با انواع سلاح‌های اسنایپری، این چالش را جلو نمی‌برد.

3- 3 دشمن را در Snobby Shores یا Fatal Fields بکشید.

با کشتن دشمنان در هریک از این محیط‌ها، چالش شما پیشرفت می‌کند که البته کشتن دشمنان در Fatal Fields، آسان‌تر است چراکه بازیکن، میدان دید گسترده‌تری را در مقایسه با Snobby Shores خواهد داشت.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: از دو مکان Pleasant Park و Snobby Shores در یک بازی دیدن کنید).

این چالش مرحله‌ای نیز در هفته‌های آخر فصل قبلی در دسترس بازیکنان قرار گرفت و این بار صرفاً مکان‌های آن تغییر کرده است. این چالش با جلوتر رفتن، کمی سخت‌تر می‌شود که البته در مود‌های LTM یا Squad، راحت‌تر می‌توان آن را کامل کرد.

Fortnite

5- دو قطعه موسیقی را در Pleasant Park و Lonely Lodge کامل کنید.

در این چالش باید سراغ نواختن پیانو بروید و دو قطعه‌ی جدید را با راه رفتن بر روی پیانو، کامل کنید. این چالش بسیار سرگرم‌کننده است و مکان دقیق این پیانوها، بر روی عکس مشخص‌شده است.

Fortnite

6- مینی‌گیم رقصیدن را کامل کنید.

یک مینی‌گیم کاملا جدید و جذاب به بازی اضافه شده است و شما باید با یک بازیکن دیگر، به رقابت رقص بپردازید. مکان دقیق این مینی‌گیم، بر روی عکس مشخص شده است. این مینی‌گیم، چالش‌های این هفته را جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر کرده است که امیدواریم در ادامه‌ی این فصل، باز هم مینی‌گیم‌های جدیدی را مشاهده کنیم.

7- یک دشمن را حداقل از فاصله‌ی 50 متری بکشید.

شما با استفاده از Assault Rifle و Sniper Rifle ها با کشتن دشمنان از فاصله‌ی متوسط، می‌توانید این چالش را کامل کنید. این چالش به سادگی چالش‌های دیگر نیست و اگر موقعیت مناسبی پیش نیاید، مدت زمان زیادی را باید برای کامل کردن این چالش باید به آن اختصاص دهید. وارد مود Solo شوید و وارد Tilted Towers شوید. اجازه دهید دو بازیکن با یکدیگر مبارزه کنند تا میزان جان آن‌ها کم شود. اگر بر روی سقف یکی از خانه‌ها فرود آمده باشید و دشمنان بر روی زمین در حال مبارزه باشند، فاصله‌ی شما به حد کافی زیاد است و می‌توانید بازیکن زنده مانده را به سرعت و به راحتی بکشید. با استفاده از این تکنیک، می‌توانید این چالش را سریع‌تر کامل کنید.

در نهایت به ستاره‌ی هفته‌ی دوم می‌رسیم که باز هم در منطقه‌ی Frosty Flight در یکی از خانه‌ها به صورت بنر وجود دارد.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.