پارسی گیم

دانلود بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 24 مرداد 1399 34 دیدگاه
36,215 بازدید

دانلود بازی PUBG برای پلی استیشن 4

PlayerUnknown’s Battlegrounds معروف به PUBG، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های سبک Battle Royal است و رقیب اصلی غول این سبک، یعنی Fortnite به حساب می‌آید. این بازی را می‌توان جرقه‌ی اصلی معروف شدن بازی‌های سبک بتل رویال دانست چرا که پس از موفقیت این بازی بود که این سبک شهرت بالایی را کسب کرد و بازی‌های زیادی در این سبک ساخته شد. مهم‌ترین ویژگی این بازی، واقع‌گرایانه بودن آن است که تفاوت اصلی آن با بازی Fortnite به حساب می‌آید. بالاخره پس از مدتی طولانی، این بازی برای PS4 روانه‌ی بازار شده و بازیکنان زیادی از این پلتفرم را به سمت خود آورده است. این بازی مشهور، توسط PUBG Corporation ساخته شده است و تنها به صورت آنلاین قابل بازی کردن است.

PUBG در سبک بتل‌ رویال است؛ یعنی 100 بازیکن در نقشه‌ای بسیار بزرگ فرود می‌آیند و شروع به جمع‌آوری اسلحه و آیتم‌های مختلف می‌کنند. در هر بازی، تنها یک نفر می‌تواند برنده‌ی بازی باشد و هر بازیکن پس از کشته شدن، دیگر زنده نمی‌شود و باید از بازی فعلی بیرون بیاید و وارد یک بازی جدید شود. شما می‌توانید در مود Squad در یک تیم چهارنفره، با دوستان خود به تجربه‌ی بازی بپردازید و تبدیل به آخرین تیم زنده مانده شوید. نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ است و پیدا کردن بازیکنان در آن بسیار سخت است و برای همین، یک طوفان در محیط بازی به وجود می‌آید که رفته‌رفته نقشه‌ی بازی را کوچک می‌کند و اگر در این طوفان گیر بیفتید، کشته خواهید شد. این مسئله باعث می‌شود تا بازیکنان بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر همدیگر را پیدا کنند. وسایل نقلیه‌ی زیادی در بازی وجود دارد و شما سوار بر ماشین می‌توانید به‌سرعت بین مکان‌های مختلف نقشه حرکت کنید. در طول زمان، نقشه‌های بیشتری به بازی اضافه شده است که تنوع بسیار زیادی را به این بازی اضافه می‌کند. همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین ویژگی PUBG، واقع‌گرایانه بودن آن است که آن را از رقیب خود یعنی Fortnite متمایز می‌کند. تیراندازی‌ها و مبارزات در PUBG، شباهت‌هایی را به سری Call of Duty و Battlefield دارد که هیجان خاصی را به طرفداران می‌دهد.

اگر به دنبال یک بازی بتل رویال هستید که یک تیراندازی واقع‌گرایانه را به شما ارائه دهد، پابجی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد که در بازار وجود دارد. پشتیبانی که از این بازی می‌شود قوی است و تا مدت طولانی، محتوای جدید و تازه به بازی اضافه خواهد شد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) is an online multiplayer battle royale game developed and published by PUBG Corporation, a subsidiary of South Korean video game company Bluehole. The game is based on previous mods that were created by Brendan “PlayerUnknown” Greene for other games using the film Battle Royale for inspiration, and expanded into a standalone game under Greene’s creative direction. In the game, up to one hundred players parachute onto an island and scavenge for weapons and equipment to kill others while avoiding getting killed themselves. The available safe area of the game’s map decreases in size over time, directing surviving players into tighter areas to force encounters. The last player or team standing wins the round.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 19.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور بازی PUBG را دانلود کنم ؟

برای اجرای بازی PUBG روی کامپیوتر و کنسول بازی نیازمند خرید سی دی کی هستید و باید به طور قانونی به خرید بازی بپردازید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی پابجی در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی PUBG نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
برای اجرای بازی پابجی در پلی استیشن 4 نیاز به اشتراک پلاس داریم ؟

برای اجرای تمامی بازی های آنلاین در کنسول پلی استیشن 4 شما نیازمند اشتراک پلی استیشن پلاس خواهید بود. پس از خرید بازی PUBG شما میتوانید اشتراک پلی استیشن پلاس مرتبط با نیاز خود را خریداری کنید و به انجام بازی با دوستان خود بپردازید.

۳
آیا می توان PUBG را آفلاین بازی کنم ؟

بازی پابجی به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۴
آیا PUBG نیاز به حجم زیادی از اینترنت دارد ؟

هر ساعت از بازی PUBG نیازمند 40 مگابایت اینترنت است و یک بازی 15 دقیقه ای تنها 12 تا 20 مگابایت از اینترنت شما را مصرف می کند.

۵
حجم بازی PUBG برای پلی استیشن 4 چقدر است ؟

حجم بازی PUBG برای پلی استیشن 4 به همراه آخرین آپدیت حدود 40 گیگابایت است.

۶
آپدیت جدید PUBG را از کجا دانلود کنم ؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی PUBG را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۷
آیا PUBG نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارد ؟

تجربه بازی پابجی چه روی کامپیوتر، کنسول و موبایل نیازمند دور زدن تحریم نیست و این بازی به طور کاملا آزاد در اختیار شماست.

۸
آیا بازی پابجی مجانی است ؟

تنها نسخه موبایل پابجی مجانی است و برای تجربه بازی روی کامپیوتر و کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس، نیازمند خرید قانونی هستید.

۹
چطور بازی PUBG را روی اندروید نصب کنم ؟

کافی است به صفحه دانلود بازی PUBG برای اندروید در پارسی گیم مراجعه کنید و فایل Apk را با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

۱۰
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۱۱
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۱۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 34 دیدگاه
  • Avatar

    سلام عرض ادب.این بازی برای ps5هم هست..و اینکه فیلترهست یانه…ممنون

    مهمان

    سلام عرض ادب.این بازی برای ps5هم هست..و اینکه فیلترهست یانه…ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرزاد

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    اپدیت جدید نمیاد؟؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 34 دیدگاه