راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل ششم - هفته‌ی دهم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل ششم – هفته‌ی دهم

کیوان آمیرزاده 12 آذر 1397 بدون دیدگاه
1,209 بازدید

در این مقاله می‌خواهیم تا به شما در کامل کردن چالش‌های هفته‌ی آخر فصل ششم، همراهی کنیم تا سریع‌تر بتوانید خیال خود را از چالش‌های این فصل راحت کنید. فصل هفتم به احتمال زیاد اتمسفر کریسمس و زمستانی را به خود خواهد گرفت و باید انتظار چالش‌های قوی‌تری را نسبت به این فصل داشته باشیم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- 250 سازه بسازید.

سراغ مودهای LTM یا Solo بروید و در Dusty Divot یا Waling Woods فرود بیایید و شروع به جمع‌آوری چوب از درختان این مناطق کنید. البته این چالش به صورت خودکار نیز با گذشت زمان کامل می‌شود مگر اینکه اهل ساخت و ساز در بازی نباشید.

Fortnite

2- از یک کشتی وایکینگ، یک شتر و یک اتوبوس سقوط کرده دیدن کنید.

برای کامل کردن این چالش، کافی است که به سه مکان ذکر شده بروید. اتوبوس سقوط کرده، در نزدیکی‌های Tilted Towers و بخش‌های دیگری از محیط قابل مشاهده است که صد در صد در طول این شش فصل، حداقل یکی از آن‌ها را دیده‌اید. شتر مجسمه‌ای در بخش کویری بازی طی فصل قبل به بازی اضافه شد که در سمت چپ کویر قرار دارد و بسیار بزرگ است که به راحتی می‌توان آن را پیدا کرد. در نهایت به کشتی وایکینگ‌ها می‌رسیم که بر روی قله‌ی یکی از کوه‌ها است که صد در صد قبلا آن را مشاهده کرده‌اید. شما در یک بازی می‌توانید این چالش را کامل کنید و لازم نیست بازی‌های مختلفی را برای کامل کردن این چالش انجام دهید.

3- 7 صندوق را در Tilted Towers یا Paradise Palms باز کنید.

بهتر است سراغ Paradise Palms که خلوت‌تر است بروید تا در تعداد بازی‌های کمتری بتوانید این چالش را کامل کنید. مود Solo انتخاب بهتری برای کامل کردن این چالش است.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- در 3 بازی مختلف از Turret استفاده کنید.

مسلسل‌های جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که شما می‌توانید آن را بر روی زمین قرار دهید و پشت آن قرار بگیرید و شروع به شلیک کردن کنید. کافی است در سه بازی مختلف، یک مسلسل را بر روی زمین قرار دهید تا چالش شما جلو برود. دقت کنید که استفاده از این مسلسل‌ها چالش شما را جلو نخواهد برد و این مسلسل‌ها باید توسط شما بر روی زمین کاشته شود.

5- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در Lazy Links فرود بیایید).

شما باید در 5 مرحله‌ی مختلف، در مکان‌های مشخص شده فرود بیایید تا چالش را جلو ببرید. این چالش تکراری، بسیار ساده است و جذابیت خاصی ندارد. در نظر داشته باشید که در یک بازی نمی‌توان بیش از یک مرحله را جلو برد.

Fortnite

6- چالش زمانی را با استفاده از اتومبیلی کامل کنید.

مکان این چالش‌ها بر روی عکس مشخص شده است و شما در نزدیکی Junk Junction می‌توانید اتومبیل‌های خوبی را پیدا کنید. شما باید در زمان خاصی، از مناطق مشخصی عبور کنید تا چالش را کامل کنید.

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: یک نفر را با شاتگان بکشید).

این چالش نیز یکی از چالش‌های تکراری است که در این فصل و فصل‌های قبل با آن مواجه شده بودیم. کافی است مرحله‌ی اول چالش را با وارد شدن در مود Solo کامل کنید تا مراحل بعدی برای شما باز شود. سعی کنید این چالش را همزمان با چالش‌های دیگر جلو ببرید تا زمان زیادی را از شما نگیرد. البته این چالش نیز اگر به صورت عادی بازی خود را انجام دهید، به صورت خودکار کامل می‌شود.

در نهایت نوبت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسد که در پایین منطقه‌ی Fatal Fields می‌توانید آن را پیدا کنید که البته مکان دقیق آن بر روی عکس مشخص شده است.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.