دانلود بازی X4 Foundations برای PC
دانلود بازی X4 Foundations برای PC پارسی گیم

دانلود بازی X4 Foundations برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1397 بدون دیدگاه
11,466 بازدید

دانلود بازی X4 Foundations برای کامپیوتر

X4: Foundations یک بازی شبیه‌ساز دنیا است که به شما اجازه می‌دهد تا با انواع سفینه‌های فضایی، دنیای فضایی و جهان آزاد بازی را کاوش کنید. در این بازی هدف شما صرفاً پرواز کردن نیست و شما می‌توانید به کارهای دیگری مانند جنگیدن، تبادل منابع، مدیریت یک امپراتوری و ساخت‌وساز بپردازید و تجربه‌ای لذت‌بخش را در فضا و محیط‌های فضایی سپری کنید. این بازی از گستردگی زیادی بهره می‌برد و بخش آموزش بازی، کمک زیادی به شما نمی‌کند که پیش بردن بازی را برای شما سخت‌تر می‌کند. این بازی توسط Egosoft توسعه و روانه‌ی بازار شده است.

در این بازی شما می‌توانید سراغ سفینه‌های مختلفی برای شروع گردش خود بروید؛ از سفینه‌های کوچک تک‌نفره تا سفینه‌های بسیار غول‌آسا. در هر زمان که درون سفینه هستید، می‌توانید از آن خارج شوید و وارد فضا شوید و مناظر زیبایی را مشاهده کنید. شما با به دست آوردن پول کافی پس از مبارزات زیاد یا تبادلات مختلف، می‌توانید ایستگاه فضایی خود را بسازید و منبع درآمدی را برای خود ایجاد کنید. این ایستگاه‌ها به روش‌های مختلفی می‌تواند ساخته شود و ارتقاهای زیادی وجود دارد تا شما بتوانید یک ایستگاه بزرگ را بسازید و تأثیر اقتصادی قابل‌توجهی را بر روی دنیای بازی بگذارید. سفینه‌ی فضایی شما نیز قابل ارتقا است و برای مثال شما می‌توانید موتور سفینه‌ی خود را قدرتمندتر کنید تا از سرعت و قدرت بیشتری برخوردار شوید. برای اولین بار در سری، بازیکنان می‌توانند امپراتوری‌های خود را بنا کنند اما هم‌زمان با شما، گروه‌های دیگری نیز در حال توسعه‌ی امپراتوری خود هستند. انتخاب‌ها و اعمال شما می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روی دنیای بازی و امپراتوری‌های دیگر بگذارد و از همین رو، دنیای بازی کاملاً پویا طراحی شده است. اشخاص زیادی، زیردست شما هستند و شما می‌توانید با دستور دادن به آن‌ها، مأموریت‌های مختلفی را برایشان مشخص کنید تا به اهداف خود نزدیک‌تر شوید. اقتصاد در دنیای بازی کاملاً پویا است و قیمت اجناس مختلف یا تعداد انواع مختلف سفینه‌های فضایی، همگی مدام در حال تغییر هستند و شما اگر امپراتوری قدرتمندی را بنا کنید، به‌راحتی می‌توانید تأثیر قابل‌توجهی را بر روی اقتصاد دنیا بگذارید. ساخت یک امپراتوری بزرگ، سختی‌های اقتصادی زیادی دارد و انتخاب‌های شما هستند که درنهایت قدرت امپراتوری شما را مشخص می‌کند.

اگر به دنبال یک بازی علمی تخیلی هستید که قابلیت‌های زیادی را به شما در یک محیط فضایی ارائه دهد، X4: Foundations بازی است که می‌تواند برای ساعات طولانی شما را سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit), Windows 8 (64-bit), Windows 7 SP1 (64-bit)
Processor: Intel i5-4590 3.3GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 780/970 or AMD equivalent (Vulkan support required)
Storage: 12 GB available space
Additional Notes: These estimates may change until final release.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit), Windows 8 (64-bit), Windows 7 SP1 (64-bit)
Processor: Intel Core i7-6700 or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1070 or AMD equivalent (Vulkan support required)
Storage: 12 GB available space
Additional Notes: These estimates may change until final release.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

X4 will allow you to fly all ships personally. From small scouts over a wide range of ship classes up to the biggest carrier, everything can be piloted from the cockpit or an external view. A big focus in the development of X4 has been to achieve a seamless and immersive experience when moving between ships. You can leave a ship, climb down a ladder, walk over the dock of a large space station into another ship you may have parked there and replace the pilot that was working for you just by clicking on his chair.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.