دانلود بازی Pro Fishing Simulator برای PC
دانلود بازی Pro Fishing Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pro Fishing Simulator برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1397 1 دیدگاه
7,607 بازدید

دانلود بازی Pro Fishing Simulator برای کامپیوتر

Pro Fishing Simulator یک بازی در سبک شبیه‌سازی ماهیگیری است که چه تازه‌کاران و چه افراد حرفه‌ای در این زمینه، می‌توانند از تجربه‌ی بازی لذت ببرند. این بازی تجربه‌‌ی ماهیگیری را در دوربین سوم شخص به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید شخصیت بازی را در حین ماهیگیری مشاهده کنید. ابزارآلات ماهیگیری متنوع و زیادی در بازی وجود دارد که ترکیب کردن آن‌ها با برخی تکنیک‌های ماهیگیری، یک تجربه‌ی قابل قبول از ماهیگیری را می‌توانید تجربه کنید. این بازی توسط Sanuk Games توسعه یافته و Bigben Interactive آن را روانه‌ی بازار کرده است.

در بازی، 9 منطقه‌ی ماهیگیری وجود دارد که بر اساس محیط‌های واقعی طراحی شده‌اند که می‌توان به Colorado و Corsica اشاره کرد. گرافیک فنی بازی، قابل قبول است و مناظر جالبی در مقابل شما به نمایش در می‌آورد. 6 روش مختلف ماهیگیری در بازی وجود دارد که شما با تمرین کردن، می‌توانید کامل بر آن‌ها مسلط شوید. هر روش، گیم‌پلی متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد که باعث متنوع شدن تجربه‌ی شما می‌شود. برای مثال شما می‌توانید در حین سوار بودن بر روی قایق، به ماهیگیری بپردازید که چالش‌ها و انتخاب‌های متفاوتی در برابر شما نسبت به روش‌های دیگر قرار خواهد گرفت. 79 گونه ماهی در بازی وجود دارد که هریک، رفتارهایی متناسب با واقعیت را به شما ارائه می‌دهند و چالش‌های متنوعی را در برابر شما قرار می‌دهند. صدها ابزارآلات ماهیگیری از مارک‌های واقعی و معروفی در بازی قرار داده شده‌اند که شما می‌توانید با ترکیب کردن آن‌ها، با ابزارآلات ایده آل خود به ماهیگیری بروید. در بازی، بخش آموزشی نیز وجود دارد که علاوه بر آموزش دادن بازی در سطوح مختلف، رفتار ماهی‌های مختلف بازی را نیز به شما توضیح می‌دهد که کمک بزرگی به شما در ماهیگیری می‌کند.

اگر از طرفداران ماهیگیری هستید، Pro Fishing Simulator یک بازی شبیه‌ساز ماهیگیری است و تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای از ماهیگیری را به طرفداران ارائه می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 10 64bit
Processor: Intel i5-6400/AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 10 64bit
Processor: Intel i5-8400/AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 Ti
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Pro Fishing Simulator is an authentic sport fishing simulation for both beginners and avid anglers. Freely explore the most beautiful fishing spots in the world and reel in the best catches by combining technique and the best official equipment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    سلام .چطوری اب وهوا بازی ماهیگیری میشه تغییر داد

    پاسخ دهید