دانلود بازی Underworld Ascendant برای PC
دانلود بازی Underworld Ascendant برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Underworld Ascendant برای PC

پارسی گیم 26 آبان 1397 بدون دیدگاه
19,057 بازدید

دانلود بازی Underworld Ascendant برای کامپیوتر

Underworld Ascendant یک بازی نقش‌آفرینی است که شما را به دخمه‌های تاریک و خطرناک می‌برد. این بازی فقط در Dungeon جریان دارد و یک محیط بزرگ و تقریباً جهان آزاد را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین بازی به صورت اول شخص است و شما می‌توانید سبک مبارزه‌ی خود را مشخص کنید؛ مخفی کاری، استفاده از جادو یا تیرکمان، همگی سبک‌های مختلف مبارزه‌ای است که شما می‌توانید انتخاب کنید. این بازی مستقل، توسط OtherSide Entertainment توسعه و 505 Games آن را روانه‌ی بازار کرده است.

شما توسط شخصی مرموز، در Stygian Abyss احضار شده‌اید، دخمه‌ای که به صورت مداوم در حال تکامل است و هیولایی به نام Typhoon، این مکان را کنترل می‌کند و موجودات خطرناکی را در آن قرار داده است. شما برای نجات دادن این دنیا و دنیای خودتان، باید از این مسیر خطرناک عبور کنید و چالش‌های سختی را کامل کنید. شما باید اسرار مختلفی را پیدا کنید و از محیط به عنوان ابزاری، به نفع خود استفاده ببرید. در بازی شما با انتخاب‌های خاصی مواجه می‌شوید که نتیجه‌ و عواقب آن، بر روی دیگران نیز تأثیر قابل توجهی دارد و عواقب انتخاب‌های شما، فقط گریبان گیر خودتان نمی‌شود. در بازی 9 محیط مختلف وجود دارد که وسعت بسیار زیادی دارند و پیچیدگی زیادی را در هنگام جستجو در محیط به بازی اضافه می‌کنند. شما می‌توانید 75 توانایی مختلفی که در بازی وجود دارد را ترکیب کنید. این توانایی‌ها در سه شاخه‌ی مختلف Stealth، Combat و Magic قرار دارند که ترکیب کردن این توانایی‌ها، نحوه‌ی مبارزات شما را خاص می‌کند. بالای 100 جادوی مختلف را می‌توان توسط سیستم جادو سازی بازی، به دست آورد. بیش از 70 مأموریت داستانی در بازی وجود دارد که علاوه بر آن، چالش‌های متعددی در بازی قرار گرفته است و شما با انجام دادن آن‌ها، می‌توانید مهارت خود را در کامل کردن یک مأموریت با محدودیت‌های خاصی را محک بزنید. انتخاب‌های شما و برخی از موارد داستانی دیگر، بر روی تعداد دشمنان تأثیر دارد که این مسئله، ارزش تکرار برخی مأموریت‌ها را بالاتر می‌برد.

اگر به دنبال یک بازی هستید که مبارزات بازی در Dungeon های مختلف جریان داشته باشد، Underworld Ascendant دخمه‌های خطرناک و جالبی را به شما ارائه می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i5-6600 @ 3.3GHz / Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 960 (3GB)/ AMD R9 280 (3GB)
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i7-6700/ AMD Ryzen 5 1500x
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 1060 (6GB)/ Radeon RX 480 (8GB)
DirectX: Version 12
Storage: 25 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

From the creative minds behind the acclaimed Ultima Underworld®, System Shock and Thief series, in Underworld Ascendant®, Paul Neurath and Warren Spector’s OtherSide Entertainment challenges you to think creatively in an interactive sandbox environment. You are summoned by a mysterious figure to The Stygian Abyss, a dangerous and constantly evolving dungeon world imperiled by the looming threat of the beast Typhon. To save this world, and yours – you must overcome complex challenges, uncover lost secrets and gain favor with factions to maximize your knowledge and strength. Utilize your environment to stack the odds in your favor. Devise the ideal plan to overcome the challenges you face or dive in and think on your feet.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.