دانلود بازی Puyo Puyo Tetris برای PC
دانلود بازی Puyo Puyo Tetris برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Puyo Puyo Tetris برای PC

پارسی گیم 15 آبان 1397 بدون دیدگاه
3,519 بازدید

دانلود بازی Puyo Puyo Tetris برای کامپیوتر

Puyo Puyo Tetris یک بازی در سبک Puzzle است که Sonic Team آن را توسعه داده است. این بازی یک Cross over بین دو سری Puyo Puyo و Tetris به حساب می‌آید و توسط Deep Silver در اروپا و آمریکا و Sega آن را در ژاپن منتشر کرد. این بازی المان‌های هر دو سری بازی Puyo Puyo و Tetris را با هم ترکیب کرده است که تجربه‌ای متفاوت و جذاب را برای هواداران این سری‌ها به ارمغان می‌آورد. قابل ذکر است که آخرین نسخه از سری Tetris بر روی PS2 منتشر شد و Puyo Puyo Tetris اولین بازی از این سری بعد از سالیان بسیار طولانی به حساب می‌آید. بازی دارای دو بخش تک‌نفره و چند‌ نفره است.

گیم‌پلی بازی ترکیب این دو سری است؛ یعنی لکه‌های رنگی که در سری Puyo Puyo وجود دارند از بالای صفحه به پایین می‌آیند و همانند بازی Tetris، شما می‌توانید این لکه‌ها را بچرخانید و بر روی یکدیگر قرار دهید. اگر چهار یا بیش از چهار لکه‌ی هم‌رنگ در کنار هم قرار گیرند، می‌ترکند و لکه‌های بالاتر در فضای خالی ایجاد شده قرار می‌گیرند. دو قابلیت ترکیب و تفکیک در بازی وجود دارد که استایل بازی را بر اساس سلیقه‌ی شما، به سمت Tetris یا Puyo Puyo می‌برد. در حالت Puyo Puyo، تمرکز بر روی قرار دادن لکه‌های هم‌رنگ در کنار هم است که Combo Point های زیادی در این حالت قابل جمع‌آوری است. در حالت Tetris، تمرکز بر روی قرار دادن بلوک‌های شبیه به هم با حالت افقی، به نام Tetriminoes است که البته در این حالت هم Combo Point های زیادی می‌توان جمع‌آوری کرد اما سختی بیشتری نسبت به حالت Puyo Puyo دارد. در هر دو حالت، اگر لکه‌ها یا بلوک‌های شما از صفحه بیرون بزنند، شکست خواهید خورد.

بازی دارای یک بخش چندنفره‌ی جالب است که تا چهار بازیکن می‌توانند با هم رقابت کنند. اگر شما در حالت Puyo Puyo یک Chain Combo بزنید، یک سری لکه اضافه به حریف شما اضافه می‌شود که کار او را به شدت سخت می‌کند. اگر هم در حالت Tetris در حال بازی کردن باشید، با از بین بردن بلوک‌های زیاد به صورت Combo، بلوک‌های زیادی به دشمن شما اضافه خواهد شد که او را به شکست نزدیک‌تر می‌کند. اگر از هواداران یک از سری‌های Puyo Puyo یا Tetris هستید، Puyo Puyo Tetris با ترکیب این دو سری یک تجربه‌ی متفاوت و جذاب را به هواداران خود ارائه می‌دهد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7 / 8 (8.1) / 10 64Bit
Processor: Intel Core i3 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX11 compliant video card with 1 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Puyo Puyo Tetris is a puzzle video game developed by Sonic Team and published by Sega. The game is a crossover between the Puyo Puyo series and the Tetris franchise, and features various gameplay modes incorporating both aspects. The game includes characters modeled after the seven Tetrominos, which are different puzzle pieces each made of four blocks. Puyo Puyo Tetris was the first Tetris-related title published by Sega since the PlayStation 2 game of Tetris Collection, an installment in the Sega Ages series, in 2006. Puyo Puyo Tetris adopts the guidelines used in contemporary Tetris games, so the rotation patterns and colors of the Tetrominoes differ from Sega’s previous releases.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.6 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.