دانلود بازی Bastion برای PC
دانلود بازی Bastion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bastion برای PC

پارسی گیم 28 مهر 1397 7 دیدگاه
16,379 بازدید

دانلود بازی Bastion برای کامپیوتر

بازی Bastion یکی از زیباترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که حتماً باید آن را بازی کنید. جذابیت فضا، کاراکتر، داستان بازی همگی تا مدت‌ها در ذهن شما نقش خواهد بست. حتی اگر گیمر هم نباشید این بازی شما را مجذوب خود می‌کند. طراحی فضا و کاراکترها همگی خوش آب و رنگ بوده و با دست کشیده شده‌اند. درباره گیم پلی و داستان هم برای شما خواهیم گفت ولی زیبای هنری و بصری بازی آن‌قدر زیباست که هر چه بگویم کم گفتم!

این بازی ویدیوی توسط استدیو مستقل Supergiant Games ساخته و کمپانی Warner Bros آن را منتشر کرد. در بازی شما کنترل کاراکتر «بچه» را در دست دارید. او در میان خرابه‌ها بیدار می‌شود و شما باید او را به محل امن برسانید، از آنجا می‌توانید به مکان‌های مختلفی سفر کنید. اسم بازی Bastion در واقع معنی سنگر می‌دهد، محل امنی که گفتیم هم درواقع به همین‌جا اشاره دارد. هدف شما در بازی پیدا کردن سنگ‌های قدرتی است که می‌توانند این دنیای را از نابود نجات دهند و دوباره آن را احیا کنند.

در سال 2011 پس از دو سال تلاش گروه Supergiant Games با کارگردانی امیر رائو، بازی برای سیستم‌عامل مایکروسافت و کنسول‌های مختلف منتشر شد. بازی در طول همان سال بیش از 500 هزار نسخه فروخت و تا آخر سال 2015 نزدیک به 3 میلیون نسخه از این بازی به فروش رسیده است. همان‌طور که ما هم از طراحی آن تعریف کردیم، منتقدان و دیگر گیمر ها هم همگی طراحی، روایت داستان و موسیقی آن را تحسین کرده‌اند. البته بر سر عمق گیم پلی آن اختلافاتی بود ولی بازهم سر سیستم مبارزه Bastion گیمرها اتفاق‌نظر داشتند که بسیار خوب کارشده است.

بازی مراحل مختلفی دارد و در هر مرحله شما وارد فضای جدید و فانتزی زیبای می‌شوید. هر عمل شما روی بازی تأثیر دارد و راوی خوش‌صدا همیشه همراه شما است تا داستان را آن‌طور که شما دوست دارید تعریف کند. سلاح‌های بازی همگی جذاب هستند و در هر مرحله سلاح جدیدی پیدا خواهید کرد. علاوه بر مأموریت‌های اصلی، بازی‌های مینی و کوچک جذابی نیز وجود دارند که با انجام آن‌ها می‌توانید قدرت و دقت خود را بالا ببرید.

با ملاقات با هر کاراکتر قسمتی از گذشتهٔ این دنیای عجیب که حالا رو به نابودی است مشخص می‌شود. افرادی هستند پلید که مردم را تبدیل به سنگ می‌کنند و می‌خواهند با این کار به آن‌ها حکومت کنند. همه‌چیز به تصمیمات و شجاعت شما بستگی دارد. آیا حاضر هستید سنگر را رها کنید و به جنگ دشمنان بروید؟

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: 1.7 GHz Dual Core or Greater
Memory: 2 GB
Hard Disk Space: 1.0 GB
Video Card: 512 MB DirectX 9.0c compatible graphics card (shader model 2)
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Bastion is an action role-playing experience that redefines storytelling in games, with a reactive narrator who marks your every move. Explore more than 40 lush hand-painted environments as you discover the secrets of the Calamity, a surreal catastrophe that shattered the world to pieces. Wield a huge arsenal of upgradeable weapons and battle savage beasts adapted to their new habitat. Finish the main story to unlock the New Game Plus mode and continue your journey!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    عالی ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهراوه

    مهمان

    سلام ممنونم از سایت خوبتون من بازی زیاد دانلود میکنم ولی بعضی از بازی ها باز نمیشن مممنون میشم که بگید چه بازی ای مال چه ویندوزی هست مرسی با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهراوه

      پشتیبانی

      سلام
      در مطالب ذکر شده

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    با سلام و خسته نباشی
    سایت بسیار عالی دارید و همیشه آپدیت هستین
    واقعا بین سایتای گیم میشه شمارو جز برترین ها دونست
    یه مشکلی که داشتین و هنوزم هستش اینه که لینکای دانلودتون کم سرعت هستن و گه گاهی اصلا شبا لینکا کار نمیکنن

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      نویسنده

      سلام حسین جان عزیز
      ممنون از لطفی که داری به ما ❤️
      در حال بررسی این موضوع هستیم به نظر حل شده با این حال مجدد بررسی میکنم براتون.
      تشکر از گزارشتون

  • Avatar

    سعید قناد

    مهمان

    یک کلمه بی نظیرید دست مریزاد با سایته خوبتون…

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید قناد

      پشتیبانی

      سلام
      نظر لطفتونه دوست عزیز ممنون از شما