دانلود بازی Jurassic World Evolution برای PC
دانلود بازی Jurassic World Evolution برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Jurassic World Evolution برای PC

پارسی گیم 5 مهر 1397 112 دیدگاه
59,400 بازدید

دانلود بازی Jurassic World Evolution برای کامپیوتر

Jurassic World Evolution ساخته‌ی Frontier Developments است و یک تجربه‌ی متفاوت در سبک مدیریت را به شما ارائه می‌دهد. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا پارک ژوراسیک مخصوص خود را بسازید و با مدیریت مناسب، پول زیادی برای ارتقاهای مختلف کسب کنید. حدود 40 گونه دایناسور در بازی وجود دارد که شما با تغییرات در DNA و ژن آن‌ها، می‌توانید گونه‌های جدیدی بسازید و آن‌ها را به پارک خود اضافه کنید.

با شروع کردن بازی، شما باید ساخت یک پارک ژوراسیک را شروع کنید که نیازمند دو بخش تفریحاتی و تحقیقاتی هستید. برای جذب مشتری و افزایش درآمد خود، بخش تفریحاتی پارک شما باید بسیار سرگرم کننده و پرامکانات باشد اما باید حواستان باشد که بیش از حد بر روی بخش تفریحاتی بودجه نگذارید. اگر بیخیال بخش تحقیقاتی پارک خود شوید، نمی‌توانید گونه‌های جدید به پارک خود اضافه کنید یا به ارتقای گونه‌های کنونی خود بپردازید. این مسئله باعث می‌شود که جاذبه‌ی پارک شما بعد از مدتی کم شود و مشتریان کمتری به پارک شما بیایند. شما باید یک Expedition Center را بسازید و کاوش‌گران زیادی را به مناطق فسیلی بفرستید تا DNA دایناسورها را جمع‌آوری کنید. با جمع‌آوری این DNA ها می‌توانید دایناسورهای فعلی خود را ارتقا دهید که می‌توان به افزایش طول عمر و قدرت مقاومتی آن‌ها اشاره کرد. بازیباز می‌تواند DNA های متفاوتی را ترکیب کند تا یک گونه‌ی دورگه‌ی جدید را به وجود بیاورد. ارتقای دایناسورهای فعلی در برخی از موارد به خشن شدن آن‌ها ختم می‌شود که شما باید تمام نیازهای آن‌ها را به بهترین شکل براورده کنید تا به مشکل خطرناکی برنخورید. دایناسورها در بازی به طور مداوم در حال تعامل با محیط و یکدیگرند و شما باید حواستان باشد که گونه‌هایی که با یکدیگر مشکل دارند را در کنار هم قرار ندهید. برخی از دایناسورها به شکار دیگر گونه‌ها می‌پردازند و در صورت توجه نکردن به نیازهای آن‌ها، برای شما نیز مشکل‌ساز خواهند شد و ضررهای مالی شدیدی را به شما وارد خواهند کرد. مشکلات غیرمنتظره‌ای مثل قطع شدن برق، آب و هوای غیرمنتظره و فرار کردن دایناسورها به طور مداوم اتفاق خواهد افتاد و شما با بهترین انتخاب‌های ممکن، باید امنیت و رضایت مشتریان خود را حفظ کنید. در بخش Career بازی هدف شما تبدیل پارک خود به یک پارک پنج ستاره است و تبدیل شدن به معروف‌ترین پارک ژوراسیک دنیای بازی است.

اگر از طرفداران بازی‌های مدیریتی هستید، Jurassic World Evolution یک تجربه‌ی متفاوت را به شما ارائه می‌دهد که مدیریت دایناسور‌های بازی می‌تواند چالش بالایی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit
Processor: Intel i5-2300/AMD FX-4300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 (Legacy GPU: GeForce GTX 660) / AMD Radeon 7850 (2GB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+) / 8.1/10 64bit
Processor: Intel i7-4770/AMD FX-8350
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Jurassic World Evolution is a business simulation video game developed and published by Frontier Developments. Based on the 2015 film Jurassic World, the game was released digitally on June 12, 2018 for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One. In the game, players construct a dinosaur park on Las Cinco Muertes Archipelago, a group of five islands also known as the “Five Deaths”. The game features more than 40 types of dinosaurs, and their DNA and genes can be modified to introduce new features. In the game, players are given contracts by three divisions, namely science, security and entertainment in order to progress. A sandbox mode set on Isla Nublar can be unlocked.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 58 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 112 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    کدوم نسخه از بازی پیشنهاد میکنید فیت گرل یا اون یکی

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Neo در پاسخ به ممد

      مهمان

      CODEX

  • Avatar

    Abolfazl

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    ببخشید این بازی روی سیستم
    رم ۲
    ۶۴ بیتی
    گرافیک ۱
    آیا میاد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Consol در پاسخ به Abolfazl

      مهمان

      بازی خوبیه . فقط
      رم زیر 8 گیگ و سی پی یو core i5 و کارت گرافیک زیر 2 گیگ جواب نیمده به هیچ وجه
      من الوجوع

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 112 دیدگاه