Drift Max Pro – Car Drifting Game
پارسی گیم

دانلود بازی Drift Max Pro برای اندروید

پارسی گیم 20 فروردین 1403 بدون دیدگاه
6,563 بازدید

دانلود بازی Drift Max Pro برای اندروید

طی چند سال اخیر، بازی‌های ماشین سواری و مسابقه‌ای، جایگاه ویژه‌ای در میان گیمرهای موبایلی پیدا کرده‌اند. این بازی‌ها شما را آماده رقابت به وسیله خودروهای قدرتمند اسپورت می‌کنند و دستتان را نیز برای کنترل کامل این ماشین‌ها باز می‌گذارند. بازی Drift Max Pro از استودیوی Tiramisu یکی از محبوب‌ترین و دانلود شده‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای اندرویدی است.

سریع‌تر از سایر بازی‌ها

از اصلی‌ترین دلایلی که یک بازی ماشین سواری می‌تواند تبدیل به شاهکاری نسبت به رقیبانش شوند، استفاده از ماشین‌های واقعی و لایسنس شده و همچنین گاراژی بزرگ برای شخصی سازی ماشین‌های خود است. خوشبختانه در بازی Drift Max Pro شاهد حضور هر دوی این موارد به بهترین شکل ممکن هستیم که نام این بازی را در صدر جدول عناوین ماشینی ثبت کرده است.

صدها ساعت گیم پلی

پس از آنکه خودروی خود را انتخاب و آن را به شکل دلخواه سفارشی سازی کردید باید مکانی برای نمایش قدرت و سرعت آن نیز وجود داشته باشد. 10 فصل که شامل صدها چالش سرگرم کننده می‌شود در انتظار شما خواهد بود. مسابقات روزانه می‌توانند دود بسیاری را از لاستیک‌ها بلند کنند. گرافیک خیره کننده و مکان‌های متنوع از ویژگی‌های مثبت این بازی زیبا است.

زیباتر و درخشان‌تر

برای آنکه بازیکنان به شکل راحت‌تری بتوانند ماشین را تحت کنترل داشته باشند، زاویه دیدهای متنوعی تعریف شده که می‌توان هر کدام را که دوست داشتید انتخاب نمایید. کنترل بازی Drift Max Pro به شدت بهینه بوده و دست شما را برای انجام حرکات موزون مختلف باز می‌گذارد. پس وقت را تلف نکرده و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای چند سال اخیر را دریافت کنید.

ویژگی‌های بازی Drift Max Pro

  1. کاملاً آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  2. تنوع بالای ماشین‌های درون بازی
  3. قابلیت شخصی سازی ماشین‌ها
  4. 10 فصل رقابت با صدها چالش
  5. گرافیکی خارق‌العاده و چشم نواز
  6. بیش از 50 میلیون بار دانلود

بازی Drift Max Pro عنوانی در سبک مسابقه‌ای و ماشین سواری است. این بازی با المان‌های بی نظیر گیم پلی، گرافیک خارق‌العاده و البته تنوع بالای ماشین‌هایش، یکی از پرچمداران این سبک بر روی تلفن‌های هوشمند است. اگر از عاشقان ماشین و سرعت زیاد هستید، همین حالا به دانلود و تجربه Drift Max Pro بپردازید.

بازی Drift Max Pro هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Need for Speed No Limits و Asphalt 8: Airborne را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Drift Max Pro برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Drift Max Pro Car
Drift Max Pro – Car Drifting Game
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Tiramisu
  • سیستم عامل: اندروید
  • سبک: مسابقه ایی
  • نسخه : v2.5.52
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 360 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.