دانلود بازی The Bard's Tale IV Barrows Deep برای PC
دانلود بازی The Bard's Tale IV Barrows Deep برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Bards Tale IV Barrows Deep برای PC

پارسی گیم 31 شهریور 1397 بدون دیدگاه
7,387 بازدید

دانلود بازی The Bard’s Tale IV Barrows Deep برای کامپیوتر

The Bard’s Tale IV: Barrows Deep یک بازی نقش‌آفرینی است که inXile Entertainment آن را توسعه داده است. بازی در سبک Dungeon Crawler است و شما باید دخمه‌ها و غارهای زیادی را کاوش کنید و با دشمنان زیادی مبارزه کنید. اولین نسخه از سری The Bard’s Tale در سال 1985 روانه‌ی بازار شد که توجه بازیبازان را به خود جلب کرد. نسخه‌ی آخر بازی در سال 2015 معرفی شد و با کمک‌های مردمی، در سال 2018 روانه‌ی بازار شد.

بعد از صد سال، ویرانی‌های وحشیانه‌ی Skara Brae فراموش شده است اما در سایه‌ها موجود پلیدی تا به امروز منتظر فرا رسیدن موقعیت خود بوده است. اکنون زمانی است که اشخاص تندرو به قدرت رسیده‌اند و Adventurer’s Guild مختل شده است. این گروه به بهانه‌ی جرم و جنایت مورد تعقیب هستند و بسیاری از آنان در زندان به سر می‌برند. اکنون نوبت شخصیت اصلی داستان است تا دنیا را از دست این موجود پلید نجات دهد و مانع از وقوع یافتن یک نابودی تمام عیار دیگر شود. شما در بازی می‌توانید اسرار زیادی از وقایع گذشته را کشف کنید و پرده از رازهای آن بردارید.

شما می‌توانید به هر شکل که دوست دارید توانایی‌های شخصیت خود در مبارزه را شخصی‌سازی کنید. بالغ بر 60 قدرت مبارزه‌ای و 21 Class متفاوت در بازی وجود دارد که این اجازه را به شما می‌دهد که به راحتی به سبک مخصوص خود، مبارزات بازی را پیش ببرید. مبارزات بازی به شکل Turn-base است و با زاویه‌ی دید اول شخص، بازی یک تجربه‌ی تاکتیکال نوبتی را به شما ارائه خواهد کرد. همانند دیگر بازی‌های نوبتی، این بازی نیز نیازمند استراتژی‌های بسیار زیادی است و شما با ترکیب کردن جادوها و قدرت‌های خود، می‌توانید آسیب شدیدی به دشمنان برسانید. بازی بالغ بر 40 ساعت گیم‌پلی و مبارزات متفاوت را به شما عرضه خواهد کرد که در صورت خستگی می‌توانید به سرعت سبک مبارزات خود را تغییر دهید تا نبردهای متنوع‌تری داشته باشید. بازی فقط به مبارزات محدود نمی‌شود و پازل‌های بسیار زیادی در بازی قرار داده شده است که معمولاً از تله‌های کشنده‌ای در این پازل‌ها استفاده شده است. پازل‌ها نیز چالش بزرگی را برای بازیکنان ایفا خواهند کرد و مبارزات بازی، تنها بخشی نیست که شما باید نگران باشید.

اگر به دنبال یک بازی با مبارزات نوبتی در Dungeon های مختلف هستید، The Bard’s Tale IV: Barrows Deep می‌تواند شما را سرگرم کند که البته سیستم مبارزات بازی ممکن است مورد پسند همه نباشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-2500K (4 * 3300) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (2048 MB) or Radeon HD 7970 (3072 MB)
Storage: 55 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel i5-4590 equivalent or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970/AMD 290 equivalent or greater
Storage: 55 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Over one hundred years later, the terrible events of Skara Brae’s violent destruction are nearly forgotten. Hidden in the shadows, an evil has waited patiently. Until now. Fanatics are gathering control, the famous Adventurer’s Guild has been outlawed and its members persecuted, and you must rise up in defiance to become the hero that the realm needs. Featuring 40+ hours of gameplay, 350 speaking parts, and over 100 pieces of incredible music. Play as Bard, Fighter, Practitioner, and Rogue. Each archetype features 60-70 skills and collectively they unlock 21 unique classes. Build an array of characters to make each playthrough a unique experience.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 25.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.