Spider-Man
jonathanofrivia

حالت New Game Plus به بازی Spider-Man اضافه شد

jonathanofrivia 25 شهریور 1397 1 دیدگاه
4,260 بازدید

استدیو Insomniac Games اعلام کرد که حالت New Game Plus به بازی Spider-Man اضافه می‌شود. این حالت به شما این امکان را می‌دهد که با تمام قابلیت‌هایی که بازکرده‌اید بازی را دوباره انجام دهید. اکثر این حالت‌ها باعث افزایش سلامتی و آسیب‌دیدگی دشمنان می‌شود. در چند بازی مانند Batman: Arkham Knight حتی در بعضی از صحنه‌ها مبارزات زودتر اتفاق می‌افتاد؛ اما هنوز برای این بازی تائید نشده است. Insomniac هنوز تاریخ عرضه این حالت را اعلام نکرده است.

این حالت تنها بخشی نیست که به بازی اضافه می‌شود نیست. قرار است یک بسته الحاقی سه‌قسمتی برای بازی با نام The City That Never Sleep نیز برای بازی عرضه شود. قسمت اول The Heist نام دارد و در 23 اکتبر منتشر می‌شود. این بخش بر بازگشت یکی از دوستان پیتر پارکر یعنی فلیسیا هاردی تمرکز دارد. فیلسیا همچنین به عنوان Black Cat نیز شناخته می‌شود. او یک دزد سابق است که مجرم بودن را کنار گذاشته و تلاش می‌کند نظر مرد عنکبوتی را به خود جلب کند.

بخش دوم این بسته الحاقی Turf Wars نام دارد و در ماه نوامبر عرضه می‌شود. بخش آخر نیز با نام Silver Lining در دسامبر عرضه می‌شود. این سه بخش مأموریت‌های جدید، چالش‌ها، دشمنان و لباس‌هایی را به بازی اضافه می‌کند. هر کدام از این بخش‌ها 10 دلار قیمت دارند اما شما می‌توانید با 25 دلار هر سه بخش را در قالب یک بسته الحاقی خریداری کنید.

این بازی یکی از عناوین انحصاری PS4 در سال 2018 است که به تازگی عرضه شده و نظرات مثبت زیادی را جلب کرده است. نظر شما چیست ؟

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Shayan

    مهمان

    PS4 من که jailbreak شده. شانس نداریم. تازه به دِی وان پَچ بازی هم نیاز دارم.

    پاسخ دهید