jonathanofrivia

نسخه بازسازی شده بازی Assassin’s Creed III معرفی شد

jonathanofrivia 24 شهریور 1397 بدون دیدگاه
3,242 بازدید

کمپانی یوبی‌سافت نسخه بازسازی شده بازی Assassin’s Creed III را معرفی کرد. این بازی که در سال 2012 توسط یوبی‌سافت منتشر شد؛ نسخه پایانی بر داستان دزموند مایلز بود که ان را به عنوان Kenway Saga می شناسیم. این نسخه از بازی را می توانید به صورت مستقل خریداری کنید، اما این نسخه در Season Pass بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز موجود است. بدون در نظر گرفتم روش خرید، این بازی در مارس 2019 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه می شود. این نسخه از بازی امتیاز 8.5 از 10 را از سایت Gamespot دریافت کرده است.

ریمستر بازی Assassin’s Creed III تنها بخشی از محتویات Season Pass بازی Assassin’s Creed Odyssey است. بسته الحاقی نسخه سوم بازی با نام Libration که در سال 2014 منتشر شد نیز این نسخه موجود خواهد بود.

همچنین دو بسته الحاقی Legacy Of The First Blade و Fate Of Atlantis را نیز دریافت خواهید کرد. در بسته الحاقی اول شما در نقش یکی از شخصیت‌های بازی به دیدار اولین نفری که از Hidden Blade استفاده کرد می‌روید. از این شخص در نسخه دوم با نام قاتلی از طرف داریوش یاد شده است. همچنین بسته الحاقی دوم به سرنوشت شهر مشهور غرق شده می پردازد. این بازی در تاریخ 13 مهر برای PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.