دانلود بازی Furi برای PC,دانلود بازی Furi برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Furi, دانلود بازی Furi
دانلود بازی Furi برای PC,دانلود بازی Furi برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Furi, دانلود بازی Furi پارسی گیم

دانلود بازی Furi برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1395 بدون دیدگاه
8,652 بازدید

دانلود بازی Furi برای کامپیوتر

Furi يك بازي ماجراجويي-اكشن با سبك و سياقي شرقي (سامورايي) است كه با طراحي و داستان جديد و متفاوت اش كه در محلي نامعلوم رخ می‌دهد، شما را غافلگير خواهد كرد. با شروع بازي شما در يك زندان فوق مدرن هستيد كه ناگهان شخصي كه Boss اول بازي است ظاهر می‌شود و به شما می‌گوید كه از حالا به بعد شما برده او هستيد و بايد در اين زندان بمانيد و طعم شکنجه‌های او را بچشيد، در همين حين شخص ديگري كه گويا قصد كمك دارد ظاهر می‌شود و شما را آزاد و به مبارزه تشويق می‌کند.

گرافيك بازي كه مشخصاً خيلي بر روي آن کارشده رنگ و جلوه‌های زيبايي به خود گرفته و كاملاً اين موضوع را نشان می‌دهد كه شما در يك جهان با جزئيات فوق‌العاده هستيد كه مکان‌های موجود در آن مانند صحراها،دشت‌ها و آسمان ها با طراحي ظريف و جذاب چشم‌نوازی می‌کند. همچنين بايد اضافه كرد در كنار گرافيك زيبا بازي صداگذاري و موسيقي متن مخصوصاً در زمان مبارزه با Boss ها حسي حماسي به شما القا می‌کند؛ از جمله صداهايي كه بسيار خوب كار شده‌اند، می‌توان به صداي Boss ها كه به شما حس ترسي را انتقال می‌دهند تا صداي باران ،رعدوبرق و بادهایی كه زوزه كشان به سمت شما در حركت هستند اشاره كرد و همين موضوع شما را به ادامه اين بازي ترغيب می‌کند.

گيم پلي بازي به نحوي است كه بازيكن بايد با Boss هاي مختلف در مکان‌ها و شرايط مختلف روبه‌رو شود. اغلب باس هاي بازي از سرعت زيادي برخوردار هستند و شما بايد با Dash (دويدن سريع) کردن‌های سريع حملات آن‌ها را دفع كنيد. اگر خون شما در حال كم شدن است نگران نباشيد شما می‌توانید با دفع حملات دشمنانتان با شمشير و استفاده از آیتم‌های محيطي دوباره سلامت خود را به دست آورید و به ادامه بازي بپردازيد. شخصيت بازي طوري طراحی‌شده است كه براي هر Boss يك كمبو مخصوص داشته باشيد، فقط بايد دنبال زمان مناسب براي اجراي آن باشيد تا بتوانيد ضربه اي مهلك به حريف وارد كنيد.

در كل اگر به دنبال يك بازي اكشن-ماجراجويي با سبك و سياقي شرقي هستيد اين بازي با داستاني نو و رنگ و لعابي تازه به شما حسي متفاوت خواهد بخشيد. Furi را به شما پيشنهاد می‌کنیم همچنين اين بازي براي پلتفرم PlayStation 4 و Microsoft Windows عرضه‌شده است و هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core i3 / AMD Phenom II X4
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 / AMD R7 250 (1GB VRAM min) (for 720p 60FPS)
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Controller

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.