کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل پنجم – هفته‌ی هشتم

کیوان آمیرزاده 16 شهریور 1397 بدون دیدگاه
702 بازدید

در این مقاله می‌خواهیم برای کامل کردن چالش‌های هفته‌ی هشتم بازی Fortnite به شما کمکی کنیم تا به‌راحتی تمام در این روزهای آخر چالش‌های این هفته را کامل کنید. چالش‌های هفته‌ی هشتم سختی خاصی ندارند اما زمان زیادی را برای کامل کردن نیازمند هستند که البته با چند روش ساده می‌توان سرعت گرفتن برخی از این چالش‌ها را چند برابر کرد.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- از 10 تله (Trap) استفاده کنید.

در فصل‌های قبلی، چالشی تحت کشتن بازیکنان با تله وجود داشت که جزو یکی از سخت‌ترین چالش‌های بازی بود. کشتن بازیکنان حرفه‌ای توسط تله بسیار سخت و زمان‌بر است که احتمال کامل نشدن این چالش‌ها زیاد بود. از این‌رو در فصل جدید صرفاً استفاده کردن از تله‌ها جایگزین آن چالش سخت قبلی شده است که کار را بسیار راحت‌تر می‌کند. اگر تا الآن هنوز موفق به گرفتن این چالش نشده‌اید، نگران نباشد. به جای گشت‌وگذار در نقشه به دنبال تله، به صورت عادی در بخش Solo به بازی کردن خود ادامه دهید. سعی کنید جزو 20 نفر آخر بمانید و با کشتن بازیکنان از این بخش به بعد، به احتمال خیلی زیاد می‌توانید تله‌های زیادی از آن‌ها به دست آورید.

Wailing Woods

2- باز کردن صندوق‌ها در Wailing Woods (هفت عدد)

سراغ بخش Duo رفته و با دوست خود سریع به منطقه‌ی Wailing Woods بروید. از دوست خود بخواهید بدون باز کردن صندوق‌ها اسلحه پیدا کند و از صندوق‌های این منطقه در مقابل بازیکنان دیگر حفاظت کند. به توجه به اینکه روزهای پایانی چالش‌های این هفته است، کمتر بازیکنی در این منطقه فرود می‌آید و اگر هم فرود آیند، قبل از باز کردن صندوق و پیدا کردن اسلحه توسط دوست شما کشته خواهند شد! اگر تابه‌حال حتی یک صندوق هم در این محل باز نکرده‌اید، با دو بار بازی کردن می‌توانید این چالش را کامل کنید.

3- کشتن دشمنان با اسلحه Shotgun (چهار نفر)

به‌احتمال‌زیاد تا الآن این چالش را کامل کرده‌اید ولی اگر هم هنوز در کامل کردن این چالش مشکل دارید، به سراغ مکان‌های شلوغی مثل Tilted Towers بروید و به‌راحتی این چالش را کامل کنید. مود Solo را فراموش نکنید!

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- با Pickaxe به میزان 250 واحد به دشمنان آسیب وارد کنید.

هر ضربه با Pickaxe 10 واحد آسیب‌رسانی می‌کند و شما با 25 بار ضربه زدن به دشمنان، می‌توانید این چالش را کامل کنید. مود 50 vs 50 را استارت کنید و بعید است که بعد از یک یا دو بازی این چالش کامل نشده باقی بماند! می‌توانید سراغ مکان‌های شلوغ در بخش Solo هم بروید و در ابتدای هر بازی، یک دشمن را با Pickaxe بکشید و 100 واحد به چالش خود اضافه کنید.

5- از Rift های موجود در مکان‌های مختلف استفاده کنید (10 عدد)

حتماً تا به حال جای دقیق اکثر Rift ها را می‌دانید اما حواستان باشد که استفاده کردن از چند ریفت در یک مکان، چالش شما را پیش نخواهد برد؛ پس برای مثال از سه ریفت موجود در کنار Dusty Divot، فقط وارد یکی از آن‌ها بشوید. اگر هم مکان دقیق Rift ها را بلد نیستید، در کنار سنگ‌های بزرگ که در هفته‌ی قبل چالشی مربوط به آن‌ها داشتیم، معمولاً یک یا دو ریفت قابل پیدا کردن است.

Fortnite S5 Week 8

6-منطقه‌ی میان سه صندلی بزرگ را پیدا کنید.

به سراغ تپه‌ی بزرگی که در شمال Flush Factory است بروید و به راحتی ستاره‌ی مربوط به چالش را به دست آورید.

7- چالش‌های Stage (کشتن یک دشمن)

این بار به جای گشتن صندوق‌های در چند Stage، شما به کشتن یک دشمن در سه مرحله خواهید پرداخت. کامل کردن این چالش بسیار ساده است ولی حواستان باشد که سه مرحله را در یک دور بازی کردن نمی‌توان کامل کرد.

  1. مرحله‌ی اول: کشتن یک بازیکن در Greasy Grove
  2. مرحله‌ی دوم: کشتن یک بازیکن در Lonely Lodge
  3. مرحله‌ی سوم: کشتن یک بازیکن در Fatal Fields

Fortnite S5 Week 8

در نهایت ستاره‌ی اتمام تمام چالش‌های بازی را می‌توانید در Tomato Temple پیدا کنید اما حواستان باشد که برخلاف هفته‌های گذشته، به جای ستاره از بنر استفاده شده است.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.