دانلود بازی Ashes of the Singularity برای PC
دانلود بازی Ashes of the Singularity برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ashes of the Singularity برای PC

پارسی گیم 29 دی 1397 2 دیدگاه
10,164 بازدید

دانلود بازی Ashes of the Singularity برای کامپیوتر

Ashes of the Singularity: Escalation یک بازی استراتژی است که توسط Stardock Entertainment ساخته و در سال 2016 منتشر شد. این بازی شما را به آینده می‌برد و یک نبرد فضایی در میدان جنگی پر از رنگ‌های متنوع و زیبا را به شما ارائه می‌دهد.

با پیشرفت بالای تکنولوژی، انسان‌ها شروع به پیشروی در فضا کردند و جستجوی خود را در کهکشان، به بالاترین حد ممکن رساندند. بالا رفتن قدرت زیاد بشریت، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ارتش‌های وسیعی را بر روی سیاره‌های مختلف بفرستند اما حالا یک دشمن جدید به مبارزه با انسان‌ها آمده است که خود را Substrate می‌نامند. این موجودات قصد دارند تا انسان‌ها را به طور کلی نابود کنند و مانع پیشرفت و توسعه‌ی آن‌ها در کهکشان شوند. شما باید علاوه بر عقب راندن و ضربه زدن به این موجودات، به دنبال سیاره‌های بیشتری برای تصرف توسط انسان‌ها بگردید. جنگ بزرگی بین بشریت و Substrate برای کنترل کهکشان رخ می‌دهد و شما باید نقش بزرگی را برای پیروزی انسان‌ها در این جنگ، ایفا کنید. Ashes of the Singularity در یک استراتژی Real-time، جنگ‌های وسیعی را به تصویر می‌کشد. مهم‌ترین ویژگی و تفاوت بازی نسبت به اکثر بازی‌های استراتژی دیگر آن است که شما می‌توانید به طور همزمان، هزاران هزار نیرو را در میدان جنگ کنترل کنید. بزرگ بودن مقیاس مبارزات و تنوع نیروها و نوع صدمه‌رسانی آن‌ها، یک میدان نبرد پر جزئیات را به شما ارائه می‌دهد. سازندگان برای انجام این کار، از انجین Nitrous استفاده کرده‌اند که از CPU شما نهایت استفاده را می‌برد و در نتیجه، سیستم بالاتری برای تجربه‌ی این بازی نیاز است. کنترل ارتشی چند هزار نفری، صد در صد کار مشکلی است و برای همین سازندگان سیستمی در بازی پیاده کرده‌اند که می‌توانید تعداد خاصی از نیروها را در یک گروه بگنجانید و یک meta-unit بسازید. با این کار، می‌توانید به اعضای هر meta-unit دستور خاصی بدهید تا تمام اعضای آن گروه، به انجام آن دستور بپردازند. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید استراتژی‌های فوق‌العاده پیچیده پیاده‌سازی کنید و ضربه‌ی شدیدی را به دشمنان خود وارد کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی Real-time هستید، Ashes of the Singularity یک مبارزه در مقیاس چندهزار نفری را به شما ارائه می‌دهد که شما قادر به کنترل تک تک سربازان این ارتش چند هزار نفری هستید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 8.1 / 7
Processor: Quad-core Intel / AMD Processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 2 GB GDDR5 NVidia GeForce 660 / AMD R7 360 or better (GeForce 900+ / Radeon 290+ for Vulkan)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 27 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i5 or Equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB GDDR5 NVidia GTX 970 / AMD R9 390 or better
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ashes of the Singularity is a real-time strategy video game developed by Oxide Games and Stardock Entertainment. The game was released for Microsoft Windows on March 31, 2016. Ashes of the Singularity is a real-time strategy video game.[2] Its main distinction is its ability to handle thousands of individual units engaging in combat simultaneously, far greater than most other games of its kind, across large maps and without abstraction. This is achieved through a newly developed engine called Nitrous designed to fully leverage modern 64-bit multi-core processors, reflected in the relatively high system requirements (which include a quad-core processor). To allow players to effectively control such large numbers of units, groups of individual units can be combined into “meta-units” which operate in a cohesive manner, upon which complex strategies can be developed.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 23.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • ابوالفضل

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام. دو بار پیام دادم جواب ندادید. لطفا بازی shank 2 و god father 1 رو برای pc قرار بدین. بازی yakuza 0 و dead space 2 رو هم از سایت عالیتون دانلود کردم. واقعا بازی های عالی بودن . لطفا هر چه زود تر shank 2 و GOD FATHER 1 رو قرار بدین در سایت. موفق و سر بلند باشید.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ابوالفضل

      نویسنده

      سلام عزیز
      این موارد رو هم بزودی به سایت قرار میدیم ممکنه طول بکشه اما حتما قرار میدیم.