یحیی رحیمی

جزئیات منتشرشده از Cyberpunk 2077 نشان از شهر عظیمی با مشکلات سیاسی دارد

یحیی رحیمی 4 شهریور 1397 بدون دیدگاه
1,097 بازدید

رویداد بزرگ Gamescom رو به پایان است و حالا اطلاعات جدیدی از Cyberpunk 2077 در دست داریم. استدیو بازی مصاحبه‌های طولانی در این مورد داشته است که جزئیات جالبی را در اختیار ما گذاشت. هر آنچه باید در مورد ساختار مراحل، تم‌های اجتماعی و سیاسی و حتی طراحی مکانیسم تیراندازی بدانید؛ در این مصاحبه شرح داده‌شده است.

بر اساس گفته‌های طراح اصلی مراحل Cyberpunk 2077 به نام Philipp Weber، می‌توان گفت که مراحل بازی دارای گزینه‌های متفاوتی خواهند بود و تصمیمات شما نحوه پایان مرحله را مشخص می‌کند. می‌توانید به‌آرامی عمل کنید و از محل فرار کنید اما هر چه بیشتر بجنگید، محتواهای بیشتری را خواهید دید و همچنین هیجان بازی ساعت‌ها شمارا درگیر خواهد کرد. می‌توانید راه محافظه‌کارانه را انتخاب کنید و همه‌چیز بستگی به شما دارد.

Weber کمی در مورد جزئیات شهر بزرگ بازی به نام Night City نیز صحبت کرده است. سؤال این بود که آیا CD Projekt Red توانایی ساخت یک دنیای بزرگ با توسعه تنها یک شهر را دارد؟ او در جواب گفت:

این‌یک شهر Cyberpunk و عظیم است. این شهر تفاوت‌های زیادی با شهرهایی که شما می‌شناسید دارد. بخش‌های چند فرهنگی وجود دارد که حسی کاملاً متفاوت با ساختمان‌های خاکستری و بلند شهر دارد. یا District Pacifica که در جنگل قرار دارد و توسط گروه‌هایی که در ساختمان‌های اسکلت مانند زندگی می‌کنند، اداره می‌شود.

به نظر می‌رسد که شهر از گوشه‌ها کاملاً احاطه‌شده است و دیوارهایی مانع‌گذر شما خواهند شد. البته در مصاحبه بیان‌شده است که می‌توان کمی از آن دیوارها گذشت اما بعدازآن، موانعی طبیعی وجود دارند که اجازه پیشروی را نمی‌دهند. Cyberpunk 2077 موضوعات زیادی را تحت نظر قرار داده است و مشکلات اجتماعی نیز فراموش نشده‌اند. Weber بیان کرد که سیاست بخشی از بازی است و حتی روی مسائل عاشقی نیز تأثیر می‌گذارد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی، توانایی کنترل ذهن حریف و هک افکار آن‌ها است. این مکانیسم در Cyberpunk 2020 وجود داشت و بازیکنان را به وجد آورد. Cyberpunk 2077 ویژگی‌های جالبی دارد و اصلاً نباید تجربه آن را از دست داد. در مصاحبه دیگری اما جزئیات بیشتری مشخص‌شده است.

حالا می‌دانیم که یکی از حرفه‌ای‌های Counter Strike روی مکانیسم تیراندازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند و دلیل این همکاری نیز القای حس بهتری از مبارزه به بازیکن است. توسعه‌دهندگان بازی همچنین از تأثیر مراحل فرعی روی خط اصلی داستان صحبت کرده‌اند. دنیای بازی کاملاً طبیعی است و مثلاً می‌توانید یک آیتم را از زمین بردارید یا به هر شکلی آن را تغییر دهید. تصمیمات شما روی روند بازی تاثیر دارد در نتیجه مواظب باشید!

هیچ‌گونه صحبتی در مورد تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 شنیده نمی‌شود اما به نظر می‌رسد که استدیو، نسل بعدی کنسول‌های بازی را هدف قرار داده است. نظر شما چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.