دانلود بازی Total War: WARHAMMER II - The Queen The Crone برای PC
دانلود بازی Total War: WARHAMMER II - The Queen The Crone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Total War: WARHAMMER II – The Queen The Crone برای PC

پارسی گیم 3 شهریور 1397 3 دیدگاه
10,751 بازدید

دانلود بازی Total War: WARHAMMER II برای کامپیوتر

Total War: WARHAMMER II – The Queen & The Crone اولین پک Lords بازی Total War: WARHAMMER II است که High Elves و Dark Elves را بیشتر زیر ذره‌بین داستانی خود قرار می‌دهد.

در این پک داستانی، شخصیت‌ها و رقابت‌های بیشتری در کنار نیروهای نظامی جدیدی از دنیای Warhammer به بازی اضافه می‌شوند و بخش داستانی جدیدی را به شما ارائه می‌دهد. محتوای این پک داستانی، در بخش‌های Eye of the Vortex و Mortal Empires قابل‌دسترسی خواهد بود. بازی دوران تاریک و خطرناکی را روایت می‌کند، جایی که Alarielle the Everqueen برای دفاع از Ulthuan و مردم بی‌گناهش، باید با بیرون کردن نیروهای تاریکی، وظیفه‌ی خود را به پایان برساند. او برای انجام دادن وظایف خود، با Handmaidens و spirits of the woods متحد می‌شود تا پیروز جنگ پیش رو باشد. در این میان کارهای شومی در Naggaroth در حال انجام گرفتن است. Crone Hellebron با هدایت کردن Har Ganeth، دستور می‌دهد که یک شب پرخون را رقم بزنند. او دستور می‌دهد تا هزاران برده در خیابان‌ها آزاد شوند و بلافاصله کشته شوند و از دریای خونی که به وجود می‌آید، قدرت خود را چندین برابر کند. او با Doomfire Warlocks و Sisters of Slaughter متحد می‌شود و آن‌ها را زیر پرچم خود می‌آورد تا پیروزی جنگ را از آن خود کند.

Total War WARHAMMER II - The Queen The Crone

هریک از دو جناح در بازی نیروهای مخصوص خود را دارند که قابلیت‌های خاص و منحصر به فرد این نیرو‌ها باعث می‌شود تا جنگ‌های بازی بسیار چالش برانگیز و جذاب باشد. Kharibdyss از نیروهای Hellebron است که سرعت پایینی در حرکت و جنگیدن دارد اما ضربات سمی او، از زره دشمن عبور کرده که او را به یکی از ترسناک‌ترین نیروهای جنگی تبدیل می‌کند. اژدهایان هم در مقابل این موجودات چیزی بیش از پیش‌غذا نیستند! از طرفی Sisters of Avelorn از نیروهای Alarielle هستند که علاوه بر کمان، از شمشیر نیز می‌توانند استفاده کنند که آن‌ها را یکی از خطرناک‌ترین نیروهای جنگی Alarielle تبدیل می‌کند. آن‌ها در کمان خود تیرهای آتشین و جادویی قرار می‌دهند که آسیب زیادی را به نیروهای دشمن وارد می‌کند. از دیگر نیروهای Alarielle می‌توان به Shadow Warriors اشاره کرد و قهرمان مخصوص او، Handmaiden است. از نیروهای بیشتر Hellebron می‌توان به Sisters of Slaughter و Doomfire Warlocks اشاره کرد و قهرمان مخصوص او، Supreme Sorceress است. هر یک از این دو گروه، قابلیت‌های مخصوص و متعدد خود را دارند که ارزش بازی کردن با هرکدام با بسیار بالا می‌برد.

اگر از طرفداران بازی Total War: WARHAMMER II هستید، The Queen & The Crone می‌تواند یک پک داستانی بسیار جذاب برای شما باشد و با محتوای بالای خود، ساعات طولانی شما را سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64Bit
Processor: Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz
Memory: 5 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 1GB | AMD Radeon HD 5770 1GB | Intel HD4000 @720p
DirectX: Version 11
Storage: 60 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10 64Bit
Processor: Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB | AMD Radeon R9 290X 4GB @1080p
DirectX: Version 11
Storage: 60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Queen & the Crone is the first Lords Pack for Total War: WARHAMMER II. Bolstering the forces of the High Elves and the Dark Elves, it introduces famous rival characters and new iconic units from the world of Warhammer Fantasy Battles to your campaigns and battles. The content in this pack is available in both the Eye of the Vortex and Mortal Empires campaigns.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 34.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    EM

    مهمان

    سلام این بازی شامل مرحله هست افلاین میشه بازی کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    OMID

    مهمان

    این بازی کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به OMID

      نویسنده

      بله