assassins-creed-odyssey
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed سال 2019 را استراحت خواهد کرد

یحیی رحیمی 1 شهریور 1397 بدون دیدگاه
1,053 بازدید

به نظر می‌رسد که هیچ نسخه‌ای از Assassin’s Creed در سال 2019 میلادی منتشر نخواهد شد و یوبی‌سافت یک سال استراحت را برای این فرانچایز محبوب در نظر گرفته است. مدیرکل کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت در حاشیه مراسم Gamescom 2018 از این خبر پرده برداشته است.

این اتفاق بار دیگر برای فرانچایز Assassin’s Creed افتاده است. نسخه Origin در سال 2017 منتشر شد و عملاً یک سال وقفه بین نسخه قبلی و فعلی داشت. هر چه دنیای بازی‌های ویدیویی بزرگ‌تر و توسعه آن‌ها سخت‌تر، یوبی‌سافت هنوز به انتشار سالانه این فرانچایز تمرکز داشت و باعث شد که نسخه‌های ضعیفی از بازی تولید شود و حتی بسیاری از بازیکنان خود را از دست دهد.

Origin زحمت و تلاش یک تیم کاملاً جدید در یوبی‌سافت بود و وظیفه انتقال بازی به یک RPG کاملاً واقعی را به‌خوبی انجام داد. Yves Guillmot در این مورد بیان کرد:

ما یک بازی در سال 2018 داشتیم و یکی را امسال داریم. ما به دنبال تولید یک نسخه کامل از Assassin’s Creed برای سال بعد نیستیم. دلیلش آن است که تیم توسعه به‌طور جداگانه مشغول به کار بوده است و حالا دو بازی در دست داریم. سال بعد نسخه‌ای کامل از Assassin’s Creed را نخواهیم دید.

یوبی‌سافت به‌جای کار روی بازی جدید، به تولید محتواهای جدید برای Assassin’s Creed Odyssey خواهد پرداخت. Guillemot در ادامه گفت:

چیزی که خواهیم داشت آن است که محتواهای زیادی (برای Odyssey) در راه هستند. تیم توسعه به دنبال ایجاد یک‌روند تکراری برای آپدیت و محتواهای جدید است. درنتیجه اگر Odyssey را امسال دریافت کنید، برای چندین سال محتواهای جدیدی خواهید داشت.

کمی زود است که در مورد آینده عنوان Assassin’s Creed بعد از Odyssey بپردازیم. اما بازیکنان مشتاق نسخه‌های جدید و خبرهای جدید هستند. خبرهایی در مورد یک بسته الحاقی با تیم Atlantis شنیده می‌شود و بسیاری نیز می‌خواهند بدانند آیا این نسخه از بازی مانند قبلی‌ها خواهد بود و بعد از مدتی به دست فراموشی سپرده خواهد شد یا خیر.

در آخر اگر یوبی‌سافت تصمیم به بازگشت فرانچایز Assassin’s Creed در سال 2020 بگیرد، می‌تواند نسخه کاملاً تغییریافته‌ای برای نسل جدید کنسول‌ها منتشر کند. همه شایعات حاکی از آن است که دنیای کنسول‌ها در سال 2020 کاملاً تغییر خواهد کرد.

منبع: EURO Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.