دانلود بازی Borderlands GOTY Edition برای ایکس باکس 360
دانلود بازی Borderlands GOTY Edition برای ایکس باکس 360 پارسی گیم

دانلود بازی Borderlands GOTY Edition برای XBOX 360

پارسی گیم 7 آبان 1397 4 دیدگاه
6,158 بازدید

دانلود بازی Borderlands GOTY Edition برای ایکس باکس 360

بازی Borderlands یکی از معروف‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص است که در سبک نقش‌آفرینی، دنیایی خاص و بی نظیر را به شما ارائه می‌دهد. این بازی ساخته‌ی Gearbox Software است که 2K Games آن را روانه‌ی بازار کرد و با بازخورد بسیار مثبتی رو به رو شد.

بازی در مورد چهار Vault Hunter است که در سیاره‌ی Pandora به دنبال منابع فضایی‌ها هستند. شایعه شده است که این صندوق‌های عظیم، حاوی تکنولوژی‌های بسیار قدرتمند و پیشرفته‌ی فضایی‌ها است. بازی در آینده‌ی دوری جریان دارد که سازمان‌های فوق‌العاده بزرگ زیادی به دنبال تصرف سیاره‌های مختلف برای جمع‌آوری منابع آن سیارات هستند. Atlas که یکی از این سازمان‌های بزرگ بود، توانست با پیدا کردن تکنولوژی فضایی‌ها درون یکی از این صندوق‌های باستانی بزرگ، از رقبای خود به راحتی پیشی بگیرد و یکه‌تاز در تصرف سیارات دلخواه خود باشد. Atlas با مشاهده‌ی یک‌سری مدارک، به این نتیجه دست یافت که احتمالا صندوق‌هایی بیشتری بر روی سیاره‌ی Pandora قرار دارد. آن‌ها قصد داشتند تا تکنولوژی‌های بیشتری را از آن خود کنند و گشت و گذار خود را بر روی سیاره‌ی Pandora آغاز کردند. آن‌ها به زودی مجبور شدند تا نقشه‌ی خود را به کنار بگذارند و از سیاره بیرون بروند زیرا آمادگی مواجه با چنین فضای وحشی و بی‌رحمی را نداشتند و جست‌و‌جوی آن‌ها برای پیدا کردن صندوق مورد نظرشان، بی فایده بود. سازمان Dahl این موقعیت را غنیمت شمرد و با یک حمله‌ی کامل به سیاره، آن را تصرف کرد و نیروهای کاری بی‌شمار خود را برای استخراج منابع سیاره، بر روی Pandora پیاده کرد. Dahl در نهایت از وجود صندوق در سیاره مطمئن شد اما این اطلاعات به دست Atlas رسید و آن‌ها با حمله مجدد خود به سیاره، Dahl را مجبور به عقب‌نشینی کردند. Dahl که نمی‌توانست در مقابل Atlas کاری بکند، صرفا شهروندان ثروتمند سیاره را سوار سفینه خود کرد و تمام نیروهای کاری که داشت را در آن منطقه به حال خود رها کرد. این نیروهای کاری شروع به تشکیل گنگ‌های خلافکاری کردند و نظم و آسایش سیاره کاملا از بین بردند. در این میان چهار مزدور داستان ما، به سراغ پیدا کردن صندوق‌های بیشتری از فضایی‌ها هستند که در این راه مجبورند با Atlas مقابله کنند.

شما در اول بازی یکی از چهار شخصیت اصلی بازی را انتخاب می‌کنید و ظاهر او را تا حد کمی شخصی‌سازی می‌کنید. هر شخصیت نوع مبارزه‌ی خاص خود را دارد و با اسلحه‌های خاصی، بهتر از دیگر اسلحه‌ها کار می‌کند. سازندگان از سیستم خاصی برای تنوع سلاح‌ها و قدرت‌های آن‌ها استفاده کرده‌اند که این مسئله باعث شد تا حدود سه میلیون و پانصدهزار اسلحه متنوع در بازی وجود داشته باشد! تنوع بی‌اندازه بالا در گیم‌پلی بازی، یکی از مواردی است که Borderlands را تبدیل به یکی از بازی‌های نقش‌آفرینی قدرتمند می‌کند. این بازی را می‌توانید همراه با یکی از دوستان خود تجربه کنید تا مبارزات بازی را آسان‌تر کنید و در صورت کشته شدن، دوستتان می‌تواند به راحتی شما را زنده کند. شما المان‌های یک شوتر اول شخص را به زیبایی در بازی مشاهده می‌کنید و وجود دشمنان متنوع و چالش‌انگیز، مهارت تیراندازی شما را ارزیابی می‌کند. اگر از طرفداران سبک شوتر اول شخص یا بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، Borderlands یک تجربه‌ی کامل و زیبا را برای ساعات بسیار طولانی در یک دنیای جهان‌آزاد به شما ارائه می‌دهد. داستان بازی نیز از مواردی است که جذابیت خود را از دست نمی‌دهد و شخصیت‌های جذاب بازی، اجازه‌ی یکنواخت شدن بازی را نمی‌دهند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Borderlands is a 2009 open world action role-playing first-person shooter video game. It is the first game in the Borderlands series, developed by Gearbox Software, and published by 2K Games for PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows, Mac OS X and Shield Android TV. The game features the ability to explore the in-game world, and complete both main missions and optional side quests, either in single-player or online cooperative gameplay, with the latter providing additional options for duels and competitive PVP matches in designated areas. Gameplay features include access to various weapons and shields that vary in type and statistics, weapons with special elemental functions, each playable character having distinctive class types and unique abilities for combat, up-gradable skills, and the use of two-person vehicles. The game itself is rendered in cartoon-style, cel-shaded graphics, to provide greater detail on weapons and environments, and was inspired by various action role-playing games of the time, such as Ultima and Diablo.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    pooua

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی کل دی ال سی ها رو شامل میشه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به pooua

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    راميار

    مهمان

    سلام یه سوال این بازی های Xbox رو که در سایت گذاشتین برای کنسول های jtag شده نصب و اجرا میشن یا تنها برای کنسول های اورجینال هست و یا کپی خور شده؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به راميار

      پشتیبانی

      سلام
      بله نصب میشه