دانلود بازی X-Men Origins: Wolverine برای PS3
دانلود بازی X-Men Origins: Wolverine برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی X-Men Origins: Wolverine برای PS3

پارسی گیم 2 آبان 1397 4 دیدگاه
11,728 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی X-Men Origins: Wolverine برای پلی استیشن 3

همگی با سری کمیک‌های مارول و فیلم‌های معروف آن آشنا هستیم، در این بین X-Men Origins: Wolverine یکی از آن قهرمان است که در خاطر هرکسی به‌خوبی می‌ماند. در سال 2009 با اکران فیلم و محبوبیت آن، بازی در سبک هک‌اند اسلش از این فیلم ساخته شد. بازی X-Men Origins: Wolverine در 1 ام ماه می 2009 برای پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360 و سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد. استدیو Raven Software با موتور بازی‌سازی Unreal Engine این بازی را ساخته است. کمپانی Activision این بازی را همراه با لیست بلندبالای از بازی‌های دیگر که تحت لیسانس مارول بودند، در سال 2014 از فروشگاه‌های دیجیتالی پاک کرد.

بازی X-Men Origins تحت تأثیر God of War و Devil May Cry دارای زاویه دید سوم شخص است. در نسخهٔ Uncaged شاهد مقدار زیادی خشونت و خون‌ریزی هستیم. دشمنان بازی را می‌توان به روش‌های مختلفی نابود کرد. مبارزات شامل سه گزینه می‌شود: ضربه‌های آرام، ضربه‌های سنگین و گرفتن. یکی از حالت‌های حمله جهش است که گرگینه به‌سرعت فاصلهٔ خود را با دشمن کم می‌کند. بازیکن می‌تواند با استفاده از محیط نسبت به دشمن خودت برتری پیدا کند. در هنگام مبارزه شاهد وجود نوار «خشم» هستیم که با پر شدن آن می‌توانید ولورین پنجه‌های خود را بیرون می‌آورد و با حداکثر انرژی مبارزه خواهد کرد تا نوار دوباره خالی شود. تجربیات با کشتن دشمنان، نابود کردن بعضی المان‌ها و جمع‌کردن بعضی وسایل، بالا می‌رود. با رسیدن امتیازات XP به مقدار معین می‌توانید مهارت تازهٔ به دست آورید یا مهارت‌های قبلی را به‌روزرسانی کنید.

داستان بازی دقیقاً مسیر اصلی فیلم را دنبال می‌کند و البته در برخی قسمت‌ها شاهد قسمت‌های از کمیک هستیم. شما در نقش ولورین بازی را در آفریقا آغاز می‌کنید جای که گروه ایکس در دهکدهٔ مخفی پایگاهی ایجاد کرده‌اند. نسخهٔ Uncaged نظرات مثبتی دریافت کرد ولی نسخه‌های دیگر بازی بازخوردهای منفی زیادی داشت. یکی از نقاط قوت بازی وجود همان میزان خشونت است که در کمیک‌ها وجود دارد. از صداهای جذاب بازی که مورد توجه قرار گرفته است، صدای پنجه‌ها و صداپیشگی هیو جکمن است. با وجود نظرات مثبت و منفی، بازی به عنوان یکی از 10 بازی برتر بر اساس فیلم در آن زمان معرفی شد. اگر شما هم دلتان برای این فیلم قدیمی تنگ‌شده است، چطور است این بار بازی آن را امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

X-Men Origins: Wolverine is a hack and slash action-adventure game loosely based on the film of the same name. The game release coincided with the release of the film on May 1, 2009 for the PlayStation 3, Xbox 360, Windows, Wii, PlayStation 2, Nintendo DS, and PlayStation Portable. X-Men Origins takes influences from games such as God of War and Devil May Cry with a third person perspective.[2] The Uncaged Edition also features a large amount of blood and gore. Enemies can be dismembered in several ways in addition to the graphic display of Wolverine’s healing factor.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 6.25 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Mehran

    مهمان

    بازی هاتون عالی ….. فقط بازی کمبت ۲۰۱۱ رووبزراین ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مانی رزازان

    مهمان

    ممنون از بازی هاتون خیلی خوب هستن فقط اگر میشه بازی های بیشتری برای ps3 بزارین با تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جهانگیر چوپانی

    مهمان

    سلام
    ممنون از بابت زحمات
    عرضم به خدمت که لینک آخر بازی مورد داره لطفاً برسی کنید
    ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به جهانگیر چوپانی

      نویسنده

      سلام
      حل شد. ممنون از گزارشتون