دانلود بازی Turok برای PC
دانلود بازی Turok برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Turok برای PC

پارسی گیم 12 شهریور 1397 21 دیدگاه
37,144 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Turok برای کامپیوتر

بازی Turok بر اساس سری کمیک‌های با همین نام ساخته‌شده ولی داستان و فضای آن با مجموعه بازی‌های Turok: Dinosaur Hunter ارتباطی ندارد. بازیکن نقش یک سرباز آمریکای به نام جوزف تاروک را بر عهده دارد که برای دستگیری ژنرال رونالد کین فرستاده می‌شود. منتها پس از ورود به آنجا متوجه می‌شوید که تنها مأموران کین نیستند که باید با آن‌ها مبارزه کنید، بلکه دایناسورهای عظیم جسته‌ای آنجا وجود دارند که شما برایشان حکم گوشت تازه را دارید.

استدیو Propaganda Games بازی Turok را در سبک تیراندازی اول‌شخص ساخته است و کمپانی Disney Interactive Studios آن را در آوریل 2008 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرد. بازی نظرات مثبت و منفی دریافت کرده و امتیاز آن در سایت‌ها تقریباً متوسط رو به بالا است. مجله‌های زیادی حالت چند بازیکن (مولتی پلیر) آن را تحسین کردند ولی طراحی و سیستم هوش دشمنان بازی را زیر سؤال برده‌اند. البته وب‌سایت GameTrailers به بازی امتیاز 8.3 از 10 را داده است و گفته «بازی از بهترین موتور بازی‌سازی زمان خود، یعنی Unreal Engine 3 تا حد توان ممکن استفاده کرده است». بااین‌حال قضاوت اصلی را به می‌سپاریم به شما که قصد دارید این بازی را امتحان کنید. داستان بازی دربارهٔ سرجوخه جوزف تاروک است، یکی از اعضای سابق «دستهٔ گرگ‌ها» که توسط ژنرال رنالد کین رهبری می‌شد. بعد از فروپاشی گروه، تاروک وارد ارتش شد و به او مأموریت دستگیری رئیس سابق خود یعنی ژنرال کین داده شد. کین یکی از مجرمان دوران جنگ بوده و پس از مدتی از سیاره زمین فرار کرده و به سیارهٔ رها شده می‌رود. تاروک و گروهش به سیارهٔ متروک نزدیک می‌شوند ولی سفینهٔ آن‌ها سقوط می‌کند و تاروک از بقیه گروه جدا می‌افتد. فضای سیاره دارای پوشش جنگلی و هوایی حاره‌ای است. حال تاروک باید دست‌تنها به پایگاه ژنرال برسد.

بازی Turok مانند اکثر بازی‌های تیراندازی اول‌شخص است و تمرکز ویژه‌ای روی نجات یافتن در محیط طبیعی خطرناک را دارد. مأموران ژنرال کین دشمنان اصلی بازیکن هستند، ولی دایناسورها نیز اینجاوآنجا سرک می‌کشند. دایناسورها به‌عنوان بخش از نیروی طبیعت عمل می‌کنند و گاهی می‌توانند کمک دست شما باشند، برای مثال می‌توانید خود را طعمه دایناسور قرار دهید و به سمت مقر دشمن بروید. پوشش طبیعی جنگل به شما کمک می‌کند تا با مخفی‌کاری به دشمنان خود حمل کنید. سلاح‌های شما در ابتدای کار چاقو و تیر کمان است. از ویژگی‌های جدید که در بازی استفاده‌شده، سیستم کشتن بدون سر و صدا (Silent Kill) است. شما با مخفی‌کاری می‌توانید از پشت به انسان و دایناسور حمل کرده و با چاقو او را از پای دربیاورید بدون آنکه توجه دیگران را جلب کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Pentium IV 2.4 GHz or AMD Athlon 3400+
CPU SPEED: 2.4 GHz
RAM: 1 GB
OS: Windows XP or Vista
VIDEO CARD: 128 MB DirectX 9.0c 3D graphics card (NVIDIA GeForce 6600+ / ATI Radeon x1300+)
DIRECTX VERSION: 9.0c
SOUND CARD: Yes
FREE DISK SPACE: 18 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Turok is a first-person shooter video game developed by Propaganda Games, and published by Disney Interactive Studios (through its Touchstone Games banner) for the PlayStation 3 and Xbox 360 in February 2008. The gameplay of Turok is similar to that of most first-person shooters, with a strong focus on survival in dangerous natural environments. The human enemies, under the leadership of Kane, are the main threat to the player, although dinosaurs may often be found wandering throughout the game. The dinosaurs act as a neutral force and, if the player chooses, can be used as a tool to attack enemy soldiers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 25 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    عااااالللللیییییی ممنوووون از سازنده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بهنام

    مهمان

    سلام لطفا کمک می کنین ارور general protection fault رو چطور رفع کنم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر محمد

    مهمان

    ببخشید میشه کمکم کنید؟ موقعی که میخوام فایل هارو استخراج کنم این پیقامو میده ! C:\Users\FARASSOO\Downloads\Turok.Rip-Par30game.Net.part1.rar: Checksum error in Turok.Rip\Turok (2008) Full Rip.iso. The file is corrupt

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر محمد

      پشتیبانی

      سلام
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      تمام پارت ها را باهم Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه