Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل پنجم – هفته‌ی ششم

کیوان آمیرزاده 29 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,102 بازدید

بازی Fortnite هر هفته چالش‌هایی را در بازی قرار می‌دهد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید به راحتی level بتل‌پس خود را تا حد زیادی بالا ببرید و آیتم‌های بیشتری در این فصل را دریافت کنید. در این مطلب به شما آموزش داده می‌شود که چگونه چالش‌های هفته‌ی ششم را راحت‌تر کامل کنید.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- با هدشات کردن، به دشمنان آسیب برسانید. (میزان آسیب‌رسانی: 500)

یکی از بهترین روش‌های کامل کردن این چالش، استفاده از اسلحه‌ی اسنایپر جدید است که هدشات آن، حدود 325 واحد آسیب می‌زند و خیلی سریع چالش را برای شما کامل می‌کند. هدشات کردن با Assault rifle نیز می‌تواند خیلی سریع 500 واحد را برای شما کامل کند. در نظر داشته باشید که لازم نیست تمام 500 واحد را در یک بازی آسیب رسانی کنید و در بازی‌های متعدد، به راحتی می‌توانید این چالش را کامل کنید.

2- با تبر خود، 3000 واحد منابع جمع کنید.

راحت‌ترین راه برای کامل کردن این چالش این است که در مود 50 vs 50 در منطقه‌ی Dusty Divot فرود بیایید و درخت‌های بسیار زیادی که در مقابل شما هستند را تار و مار کنید! Wailing Woods نیز انتخاب خوبی برای فرود آمدن است اما در نظر داشته باشید که حتماً در مود 50 vs 50 در این مکان‌ها فرود بیایید تا دشمنانی وجود نداشته باشند که شما را اذیت کنند.

Fortnite Stone Heads Location

3- دنبال منطقه‌ای بگردید که سنگ‌های بزرگ در حال نگاه کردن به آن هستند.

شما در تپه‌ی کوچکی که دقیقاً در کنار Salty Springs است می‌توانید به راحتی این چالش را با برداشتن ستاره‌ای که در آنجا قرار داده شده است، انجام دهید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- هفت عدد صندوق را در Lonely Lodge باز کنید.

باز کردن صندوق‌ها تا قبل از دائمی شدن مود 50 vs 50 بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود. بازیکنان زیادی در این مناطق فرود می‌آمدند و سریع صندوق‌ها را باز کرده یا شما را قبل از باز کردن صندوق‌ها می‌کشتند. خب راحتی کار این است که شما در مود 50 vs 50 می‌توانید به راحتی در این محیط‌ها فرود آمده و شروع به پیدا کردن صندوق‌ها کنید اما قطعاً تعدادی از یار‌های شما نیز در این منطقه همراه با شما فرود می‌آیند. بهترین راه برای کامل کردن این نوع چالش‌ها صبر دادن چند روزی است تا اکثر بازیکنان چالش خود را کامل کنند و بازیکنان کمتری در این مکان‌ فرود آیند تا کار شما راحت‌تر شود.

Fortnite Challenge Location Week 6 Season 5

5- چالش‌های زمانی را کامل کنید (5 عدد)

این چالش یک حالت مینی‌گیم را به بازی اضافه می‌کند و شما با فرود آمدن در منطقه‌ی مورد نظر و فعال کردن چالش، باید در مدت مشخص شده کاری را انجام دهید. مطمئن شوید که منابع چوب همراه با خود داشته باشید.

6- کشتن دشمنان با Minigun یا Light Machine Gun (دو نفر)

این چالش به خودی خود سخت نیست اما جایی که اکثر بازیکنان دنبال این دو نوع سلاح هستند، باعث کمیابی آن‌ها در بازی می‌شود. سعی کنید قبل از باز کردن چست‌ها در هنگام رسیدن به مکان فرود مورد نظرتان، محیط آن مکان را جستجو کنید که احتمال وجود این نوع اسلحه بر روی زمین بیشتر از چست‌ها است.

Fortnite

7- کشتن دشمنان در Tilted Towers (سه نفر)

به دلیل شلوغی بیش از اندازه Tilted در این روزها، سعی کنید در اطراف آن فرود بیایید و با پیدا کردن اولین اسلحه، به سرعت به سمت وسط این محیط بدوید و سریع هر دشمن متحرک را بکشید. در نظر داشته باشید حتی اگر یک Pistol داشته باشید، به راحتی می‌توانید دشمنان بدون دفاع را از بین ببرید. Light Machine Gun ها در این مکان نیز زیاد پیدا می‌شوند و با کشتن دشمنان، هر دو چالش را هم‌زمان پیش خواهید برد.

در نهایت با کامل کردن تمام چالش‌ها، به Risky Reels بروید تا ستاره‌ی کامل کردن بازی را دریافت کنید. ستاره، در مقابل بیل‌بورد بسیار بزرگ این منطقه روی یکی از ماشین‌های وانت مانند قرمز رنگ است که به راحتی می‌توانید آن را بردارید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.