دانلود بازی The Walking Dead The Final Season برای PC
دانلود بازی The Walking Dead The Final Season برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season برای PC

پارسی گیم 7 فروردین 1398 113 دیدگاه
38,932 بازدید

دانلود بازی The Walking Dead The Final Season برای کامپیوتر

قسمت اول الی سوم اضافه شد

سری بازی‌های The Walking Dead که توسط Telltale ساخته و منتشرشده است، یکی از معروف‌ترین بازی‌های انتخابی داستان محور است که تاکنون آمده است و با فصل چهارم آن، The Walking Dead: The Final Season به پایان می‌رسد. فصل آخر بازی، شروع قوی را داشته که انتظار می‌رود کاستی‌های قبل را جبران کند.

بازی‌های داستان محور انتخابی تا قبل از انتشار فصل اول Walking Dead، تعداد زیادی نداشتند و دیوید کیج بود که در این سبک یکه‌تاز پیش می‌رفت اما با انتشار فصل اول این بازی، بازخورد‌های بسیار مثبتی روانه‌ی Telltale Games هم از سوی طرفداران و هم از سوی منتقدین شد. داستان‌سرایی بسیار قدرتمند در کنار شخصیت‌پردازی‌های قوی همراه با تصمیم‌گیری‌های متعدد و سرنوشت‌ساز، همه دست‌به‌دست هم داد تا فصل اول این بازی، بهترین بازی سال 2012 شود و رقبای بسیار قدرتمندی را کنار بزند. بعدازاین واقعه، Telltale بازی‌های انتخابی و داستان محور بیشتری را روانه‌ی بازار کرد که هیچ‌یک نتوانستند به زیبایی فصل اول Walking Dead بدرخشند. این بازی بر اساس سریالی با همین نام ساخته‌شده و در همان دنیا جریان دارد. شما با یک دنیای آخرالزمانی سروکار دارید و زامبی‌ها با سرعت زیادی مقاومت انسان‌ها را در هم شکستند. بااینکه بازی در دنیای یکسانی با سریال مربوطه سر و کار دارد اما هیچ یک از شخصیت‌های بازی، در سریال حضور ندارند و Telltale یک داستان منحصر به فرد را با شخصیت‌های ابداعی خود روایت می‌کند. پس از گذشت سه فصل از این بازی اپیزودیک، Telltale اعلام کرد که فصل چهارم، فصل پایانی این سری زیبا است که خبری نه چندان خوب برای طرفداران این سری است.

فصل چهارم و پایانی Walking Dead، آخرین سفر و تلاش Clementine را برای بقا نشان می‌دهد. در بخش انتخابات این فصل، انواع جدیدی از عواقب به بازی اضافه شده است. AJ به سنی رسیده است که می‌تواند خوب و بد را تشخیص دهد اما بخش زیادی از این مفاهیم را بر اساس واکنش‌های Clementine در مقابل وقایع مختلف تعریف می‌کند؛ به این معنا که رفتار‌ها و انتخاب‌های شما تأثیر مستقیمی بر شخصیت AJ دارد و او رفتار و حرکات شما را الگو قرار داده و آن‌ها را یاد می‌گیرد. در این نسخه باید بیش‌ازپیش به عواقب انتخاب‌های مرگ و زندگی اهمیت دهید چراکه عواقب آن صرفاً به شما محدود نمی‌شود و تأثیرات منفی یا مثبت قابل توجهی را برای AJ خواهد داشت. بزرگ کردن AJ، یکی از بخش‌های مهم و نسبتاً سخت بازی محسوب می‌شود که در طولانی‌مدت می‌تواند تأثیرات مهمی را روی داستان بازی بگذارد.
بازی تغییرات وسیعی را در بخش گیم‌پلی به شما ارائه می‌دهد و با تغییر جهت دوربین بر روی شانه‌ی Clementine، آزادی بیشتری را به شما می‌دهد. در این فصل، مبارزات بازی دیگر از پیش تعیین شده و محدود به تعدادی دکمه زنی نیست و شما کنترل فوق‌العاده بیشتری را برای حرکت دادن و مبارزه کردن با Clementine دارید. این تغییرات باعث می‌شود تا برای بقای خود در مقابل زامبی‌های بی‌رحم بازی، استرس فوق‌العاده بیشتری را تجربه کنید. شما گشت‌وگذارهای بیشتری را برای پیدا کردن آیتم‌ها تجربه خواهید کرد که باعث می‌شود با خطرها بیشتر و جدیدتری مواجه شوید.

گرافیک بازی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است و شما با گرافیکی پرجزییات‌تر و قوی‌تر مواجه هستید. زنده شدن محیط و اتمسفر بازی، یکی از مزایای این تغییر در گرافیک است و حس بقا و ترس را هرچه بیشتر به بازیباز ارائه می‌دهد.

اگر از طرفداران سری بازی‌های Walking Dead هستید، در تجربه‌ی‌ این بازی درنگ نکنید و سریعاً به شروع فصل پایانی یکی از بهترین بازی‌های اپیزودیک منتشرشده و آخرین ماجراجویی Clementine بپردازید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core 2 Duo 2.8GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 450 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device
Additional Notes: Not Recommended for Intel integrated graphics

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5-2500K
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Walking Dead: The Final Season is an episodic adventure game developed by Telltale Games, and the fourth main game in their The Walking Dead video game series, based on Robert Kirkman’s comic book series of the same name. The first of four episodes was released on August 14, 2018 for Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One and Nintendo Switch.

It is expected to be the concluding story involving Clementine, and is taking place a few years after the events of The Walking Dead: A New Frontier. The game represents the first major release by Telltale after a major restructuring; it is aimed to return to themes and elements from the first season, and is expected to be the last game Telltale releases with their Telltale Tool engine.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 14 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 113 دیدگاه
  • Avatar

    ابول

    مهمان

    سلام نسخه corepackرو دانلود و نصب کردم ولی موقع اجرا فقط یه صفحه سفید میاد
    میشه مشکلش رو بگید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Bruh

    مهمان

    سلام نسخه فیت گرل دارای قسمت ۱ تا ۴ هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امید رحیمی

    مهمان

    نسخه codex رو نصب کردم و وقتی میرم تو گیم می‌ره داخل استیم چیکار باید کنم ؟! فایل کرک کجاست ؟؟؟؟:/

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mehdu

    مهمان

    سلام من فایلارو نصب کردم ولی وقتی میخام برم تو بازی استیم و میاره که باید بازیو بخری باید چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mehdu

      پشتیبانی

      سلام
      کرک بازی رو بریزید

    • Avatar

      OMiD در پاسخ به Mehdu

      مهمان

      مال منم همینه از کجا کرک رو باید نصب کرد

    • Avatar

      امید ع در پاسخ به Mehdu

      مهمان

      منم همین مشکل رو دارم چجوری درستش کردی ؟

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 113 دیدگاه