halo_infinite
یحیی رحیمی

استدیو 343 Industries تائید کرد: Halo Infinite همان Halo 6 است

یحیی رحیمی 27 مرداد 1397 بدون دیدگاه
591 بازدید

همان‌طور که می‌دانید در کنفرانس E3 مایکروسافت شاهد رونمایی از بازی Halo Infinite بودیم. جزئیات زیادی از بازی دریافت نکردیم و تنها بخش‌هایی کوتاه را دیدیم. هنگام معرفی نام بازی، بسیاری برایشان سؤال بود که این نام چه معنی دارد و آیا یک نسخه فرعی است یا ادامه‌دهنده راه Halo 5. امروز اما استدیو 343 Industries تائید کرده است که Infinite به‌عنوان نسخه ششم بازی Halo شمرده می‌شود و این نسخه عددی در کنار خود نخواهد داشت.

نویسنده اصلی Halo در گفتگویی در مورد بازی حرف زده است. او بیان کرده است که بازی همان Halo 6 است و ما باید آن را به‌عنوان Halo 6 در نظر بگیریم. خبری از نسخه فرعی نیست و این ادامه داستان است و دقیقاً همان فصل جدیدی که همه منتظرش بودند.

می‌دانیم که با انتشار Halo Infinite بار دیگر شاهد بازگشت Master Chief به بازی خواهیم بود. او شخصیت اصلی بازی را بر عهده خواهد داشت و مانند Halo 5: Guardians که دارای دو شخصیت اصلی، یکی Master Chief و دیگری Agent Locke بود نیست؛ اما سؤال اینجاست که چرا از نام Halo 6 گذشته‌اند و آن را Halo: Infinite نامیده‌اند؟

متأسفانه استدیو 343 Industries هیچ اطلاعاتی در این مورد بیان نکرده است. شاید Halo: Infinite به این دلیل نام‌گذاری شده است زیرا در مکان‌های نامحدود و زیادی بعد از Halo 5 روایت می‌شود و تنها برای حفظ ادامه‌دار بودن بازی، می‌خواهند که نام Halo 6 را به آن بچسبانند. در کل می‌توان گفت که همه می‌توانند اسمی روی نسخه‌های جدید بگذارند و این به خودتان بستگی دارد!

بعد از نشان دادن یک تریلر کوتاه در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2018، دیگر اطلاعاتی از این عنوان دریافت نکردیم. تنها می‌دانیم که Halo: Infinite روی موتور Slipspace Engine پیاده خواهد شد که موتور بازی‌سازی جدیدی است و در بسیاری جهت‌ها پیشرفت داشته است. نظر شما در مورد Halo جدید چیست؟

منبع: USgamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.