Tom Clancys Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

Operator جدید Rainbow Six Siege به نام Clash معرفی شد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1397 بدون دیدگاه
857 بازدید

یوبی‌سافت اخیراً Operator جدیدی به بازی Rainbow Six Siege اضافه کرده است. این اپراتور که Clash نام دارد، درواقع مدافعی است که برای اولین بار قرار است سپر در بازی به دست بگیرد و به مبارزه بپردازد. این اپراتور انگلیسی در عملیات مختلفی با تمرکز بر کنترل شورش‌ها شرکت داشته است و این اتفاقات قبل از همکاری با پلیس متروپلیتن لندن بوده است.

عناوین و شغل‌های گرفته‌شده، باعث دیده شدن توسط Rainbow Six شده است و با این حساب Clash همان توانایی‌های کنترل جمعیت را به Rainbow Six Siege می‌آورد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از سپر محافظتی مخصوص او استفاده کنند و همچنین کنترل بهتری روی جریان مبارزه داشته باشند. بازی در مورد اپراتور جدید گفته است که Twitch و Mira با استفاده از پس‌زمینه مهندسی‌شان، پروژه جدیدشان را رونمایی کرده‌اند و این همان سپر الکتریکی کنترل جمعیت است.

Clash بهترین اپراتور برای استفاده از این گجت جدید است، زیرا که او رفتار آن را به‌خوبی درک می‌کند و تاکتیک‌های استفاده را نیز یاد گرفته است. البته نباید از تجربه او به‌عنوان پلیس ضد شورش گذشت. او می‌داند که دقیقاً باید چه زمانی از این سپر محافظتی استفاده کند و دشمنان را کند. Clash بسیار سرسخت است و ذهن او کمک زیادی خواهد کرد. هیچ بخششی در کارش نیست و از چرت‌وپرت متنفر است!

این آخرین افزودنی به تیم مدافعان است و قرار است به‌زودی اطلاعات بیشتری از این شخصیت منتشر شود. در حال حاضر نمی‌دانیم که Clash دقیقاً چه بخشی از تیم را بر عهده خواهد داشت. تنها می‌دانیم که او چه شکلی است و از کجا آمده است. یوبی‌سافت فعلاً چیزی در مورد بقیه گجت ها و توانایی او فاش نکرده است. یوبی‌سافت قرار است روز جمعه در کانال Twitch خود، این اپراتور را به‌طور کامل معرفی کند. نظر شما در مورد Clash چیست؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.