Let It Die
یحیی رحیمی

Let It Die پاییز سال 2018 برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,341 بازدید

Let it Die یکی از ساخته‌های استدیو Grasshopper Manufacture است. این بازی در ژانر Hack and Slash قرار دارد و همچنین توسط موتور قدرتمند Unreal Engine 4 توسعه‌یافته است. بازی در سال 2016 برای کنسول PS4 منتشر شد و توجهات زیادی به خود جلب کرد. Let it Die تلفیقی از فرهنگ‌های ژاپن و غرب است.

داده‌های بازیکنان هرلحظه در حال گسترش یافتن است و این به لطف سیستم رشد توسعه‌یافته توسط استدیو بازی است. داستان بازی ازآنجا شروع می‌شود که در سال 2026 میلادی، یک موج عظیم در دنیا پدید می‌آید و خرابی‌های زیادی به باد می‌آورد. جنوب توکیو توسط این امواج نصف شده و به یک جزیره تبدیل می‌شوند. فعالیت‌های بعدی باعث بالا آمدن آب دریا می‌شود و به همین دلیل یک برج عظیم وصل شده به آسمان شکل می‌گیرد.

رازهای زیادی در این برج قرار دارد و به یک انسان جسور برای بالا رفتن از آن نیاز دارد. Let it Die قرار است به‌زودی و در پاییز امسال برای پلتفرم PC نیز منتشر شود. در ابتدا بازی قرار است که روی فروشگاه Steam عرضه شود و احتمالاً نسخه فیزیکی آن را نبینیم. این بازی به دلایل زیادی شناخته می‌شود. یکی مزیت‌های Let if Dye، موسیقی پشت زمینه آن است که تحسین زیادی به همراه داشت.

همچنین سیستم Death Data نیز بسیار جالب است. هر زمان که بمیرید، شخصیت شما به‌صورت ارواح به بازی فرد دیگری اضافه خواهد شد و باید او را شکست دهد. Let it Die موفقیت بزرگی برای Grasshopper Manufacture بود و در فوریه امسال باخبر شدیم که تعداد فروش بازی از مرز 4 میلیون نسخه عبور کرده است. این میزان تنها روی کنسول PS4 بود و حالا پلتفرم PC با وسعت زیادش در انتظار Let it Die خواهد بود.

منبع: Let It Die“>GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.