Uncharted 4 A Thief's End
یحیی رحیمی

کارگردان فیلم Uncharted خبر از شروع ساخت فیلم داد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1397 بدون دیدگاه
888 بازدید

کسی پیدا نمی‌شود که با سری بازی‌های Uncharted خاطره نداشته باشد و با آن‌ها زندگی نکرده باشد. بازی آن‌قدر موفقیت‌آمیز بود که دنیای هالیوود نیز به آن علاقه پیدا کرد و بالاخره شایعاتی پیرامون ساخت فیلم Uncharted شنیده شد. حالا کارگردان فیلم به نام Shawn Levy تائید کرده است که پروژه تحت نظر او بسیار نزدیک به ساخت است و مراحل اولیه تولید به‌زودی شروع خواهد شد.

ماه گذشته شاهد Nathan Fillion در نقش Uncharted و یک فیلم بسیار کوتاه بودیم. همین دلیلی برای وجود یک نسخه بسیار طولانی‌تر از فیلم بود و حالا طرفداران Uncharted به آرزوی دیرینه خود دست‌یافته‌اند. خبر خوب این است که روند ساخت فیلم بسیار نزدیک به شروع شدن است. Shawn Levy در گفتگو با Playlist این خبر را منتقل کرده است و در این زمینه گفته است:

نزدیک‌ترین حالت به ساخت Uncharted هستیم. حالا یک فیلم‌نامه بسیار عالی داریم و همچنین Tom Holland را در تیم بازیگری. حالا باید برای فیلم‌برداری برنامه بریزیم و جلو برویم؛ اما حالا می‌توانم بگویم که در نزدیک‌ترین افق به ساخت فیلم قرار داریم و من هیجان بسیار زیادی در مورد این فیلم دارم.

اتفاقات زیادی برای فیلم Uncharted افتاده است. سال پیش بود که نویسنده‌هایش عوض شد و متن دوباره تحت بازنویسی قرار گرفت. به نظر می‌رسد که همه‌چیز دست‌به‌دست هم داده است و Tom Holland نیز قرار است نقش جوانی‌های Nathan Drake را بازی کند. Tom Holland برنامه فشرده‌ای دارد و پروژه‌هایی همچون Avengers و Spider-Man را در دستور کار خود قرار داده است و حالا Uncharted نیز اضافه‌شده است.

Uncharted 4 A Thief's End

باید دید که این بازیگر چگونه نقش شخصیت دوست‌داشتنیفیلم را بازی خواهد کرد و آیا بالاخره می‌توانیم یک فیلم خوب برگرفته از یک بازی ویدیویی داشته باشیم یا خیر. معمولاً فیلم‌هایی که با توجه به یک بازی ویدیویی ساخته می‌شوند، خوب از آب درنمی‌آیند و محبوبیت زیادی پیدا نمی‌کنند و در بعضی جهات به فرانچایز نیز ضربه زده‌اند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.