Shadow Of The Tomb Raider
یحیی رحیمی

توسعه‌دهنده Shadow of the Tomb Raider از تفاوت‌های بازی با Uncharted می‌گوید

یحیی رحیمی 20 مرداد 1397 بدون دیدگاه
2,272 بازدید

نسخه جدیدی از ماجراجویی‌های Lara Croft در دست توسعه است و با Shadow of the Tomb Raider شاهد بازگشت او هستیم. تعدادی از طرفداران از شباهت‌های بازی با Uncharted ساخته استدیو Naughty Dog می‌گویند. اگر به هر دو بازی دقت کنیم، می‌توان شباهت‌هایی را پیدا کرد. البته نسخه اولیه Uncharted نیز به نسخه‌های قدیمی Tomb Raider تشبیه می‌شد و این به دلیل جو ماجراجویی و محیط جنگلی آن‌ها است.

Uncharted خیلی سریع به بازی بزرگی تبدیل شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. همین باعث شده است که بازی‌های دیگر در مقایسه با آن کوچک‌تر شمرده شوند. Eidos Montreal به‌سختی درحال‌توسعه بازی جدید خود به نام Shadow of the Tomb Raider است. عدم مقایسه‌ها بین این بازی و Uncharted امکان‌پذیر نیست و نمی‌توان شباهت‌ها را نادیده گرفت. کارگردان بازی در گفتگوی جدیدی تفاوت‌های بین دو بازی را توضیح داده است:

تن و درون‌مایه هردو کمی تفاوت دارند. آن‌ها درگیر آیین و رسوم قدیمی هستند و ما دنیایی جادویی پیش روداریم. تقریباً آن‌ها بر محور خنده و شوخی پیش می‌روند و ما روند درام را پیش‌گرفته‌ایم. فکر می‌کنم که شباهت‌هایی در مورد جستجوی دنیای بازی داشته باشیم. من خودم عاشق Uncharted 4 هستم. روایت داستان و همچنین توسعه شخصیت‌ها بسیار خوب‌ شکل‌گرفته است و دنیای جالبی دارد.

خوب است که می‌بینیم توسعه‌دهندگان از مقایسه‌های بین دو بازی آگاه هستند و همچنین ایده‌هایی برای ایجاد تفاوت از بزرگ‌ترین ساخته Naughty Dog دارند. همان‌طور که Dozois گفت، تفاوت‌هایی بین دو عنوان وجود دارد که باعث می‌شود طرفداران هر دو سری از بازی، از آن لذت ببرند.

Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این نسخه آخرین عنوان از سه‌گانه Tomb Raider خواهد بود و با توجه به ویدیوهای به‌دست‌آمده می‌توان گفت که بازی پیشرفت‌های خوبی داشته است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.