یحیی رحیمی

دومین نسخه Alpha بازی Battlefield 5 هفته آینده روی PC منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 20 مرداد 1397 بدون دیدگاه
753 بازدید

DICE در حال آماده‌سازی برای دومین نسخه Alpha بازی Battlefield 5 است. این بازی در مراحل تست و آزمایش داخلی به سر می‌برد و فعلاً خبری از نسخه Beta و انتشار آن برای عموم مردم نیست. دومین نسخه هفته آینده منتشر خواهد شد و به‌صورت کامل روی سرعت پیشرفت بازیکن تمرکز دارد.

DICE تغییراتی در مورد سیستم پیشروی در بازی از زمان انتشار نسخه اول آلفا انجام داده است. استدیو بازی باور دارد که این تغییرات باعث بهبود تجربه بازیکنان در تمامی استایل های بازی و همچنین ایجاد تعادل در توانایی‌های بازیکنان می‌شود. به زبان ساده‌تر تغییرات در مورد زمان به دست آوردن امتیاز است. تغییرات برای آزمایش این است که بازیکنان در چه زمانی به سطوح بالاتر می‌رسند و به‌طور روند پیشرفت آن‌ها چه مقدار سریع است؟

بهبودهایی درزمینه مچ کردن بازیکنان به هم دیگر نیز انجام‌شده است و حالا وصل شدن به تیم‌ها در این نسخه بهتر و سریع‌تر شده است. استدیو بازی انتظار دارد که نظرات خوبی در مورد روند مچ کردن بازیکنان بشوند و تغییراتی در این زمینه انجام دهد. همچنین وصل شدن به تیم‌ها نیز تمرکز اصلی این آپدیت است و DICE انتظار دارد که نظرات زیادی در این مورد بشنود. تمامی این نظرات روی نسخه اصلی تأثیر دارد.

نسبت به تست اولیه، این نسخه کوتاه‌تر خواهد بود و احتمالاً آخرین نسخه آلفا. همچنین تنها بازیکنان PC قادر به دریافت آن خواهند بود. با توجه به اینکه نسخه‌های آلفا بازی Battlefield 5 تنها در دسترس تعداد اندکی از بازیکنان خواهند بود، برای ورود به بازی نیاز به کد دعوت دارید. DICE قرار است به‌زودی کد را برای گروه کوچکی از بازیکنان بفرستد. همچنین کدهای قبلی که استفاده‌نشده‌اند نیز قابل‌استفاده مجدد خواهند بود.

گفتنی است که دومین نسخه آلفا بازی Battlefield V در تاریخ 14 اوت منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.