یحیی رحیمی

تریلر جدید Red Dead Redemption 2 منتشر شد: غرب وحشی برمی‌خیزد

یحیی رحیمی 20 مرداد 1397 بدون دیدگاه
940 بازدید

Rockstar امروز تریلر گیم پلی جدیدی را از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد و هوش از سر همگان برد. تریلر جدید نشان از ویژگی‌های جدیدی دارد که حتی تماشای آن‌ها نیز لذت‌بخش است. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

می‌دانیم که Red Dead Redemption 2 قبل از اتفاقات نسخه اصلی 2010 بازی روایت می‌شود. بازی پیرامون شخصیتی به نام Arthur Morgan است که یکی از اعضای گروه Van der Linde است. John Marston نیز دقیقاً یکی از اعضای همین گروه بود.

ویدیو گیم پلی منتشرشده کاملاً دنیای بازی را نشان می‌دهد و همچنین باکیفیت 4K تهیه‌شده است. در این تریلر همان دنیای کابوی و کارهای آن‌ها مانند اسب‌سواری، تیراندازی با دودست و … را مشاهده کنید. بزرگ‌ترین موضوعی که روی آن تکیه شده است آن محیط بی‌قانون و پر از هرج‌ومرج غرب وحشی است.

کسی پیدا نمی‌شود که عاشق فیلم‌های وسترن و غرب وحشی نباشد و بارها با صحنه‌های جذاب و سریع تیراندازی میخ‌کوب شده‌ایم. Red Dead Redemption 2 آمده است که دقیقاً همین حس و حال را منتقل کند و در این ویدیو دقیقاً می‌توانید این حس را درک کنید. Rockstar دیروز قول یک ویدیو کامل از گیم پلی بازی را داد و امروز به این قول عمل کرد و بالاخره شاهد جزئیات کاملی از Red Dead Redemption 2 بودیم.

Rockstar در خبری دیگر بیان کرده است که ویدیو منتشرشده توسط کنسول PlayStation 4 Pro و به‌صورت 4K تهیه‌شده است. مشخص نیست که Red Dead Redemption 2 روی Xbox One X به چه شکلی خواهد بود اما قرار است به‌زودی این جزئیات نیز مشخص شوند. Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ 2 اکتبر و برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر شود.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.