یحیی رحیمی

سرنوشت Alex Hunter را به Real Madrid برد: Journey ادامه دارد

یحیی رحیمی 16 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,204 بازدید

تنها یکی دو ماه تا انتشار بازی FIFA 19 مانده است و حالا EA Sports اطلاعات جالبی در مورد بازی به اشتراک گذاشته است. یکی از بخش‌های جدید The Journey نام دارد که بخش داستانی بازی است. این بخش فصل سوم خود را پیش رو دارد و EA نیز نام The Journey: Champions را برای آن در نظر گرفته است. فصل سوم Alex Hunter است و حالا سرنوشت او را به یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا و موفق‌ترین باشگاه در زمینه Champions League برده است.

حساب‌رسمی توییتر Alex Hunter ویدیویی کوتاه در این مورد منتشر کرده است و اطلاعاتی کوتاه در مورد انتقال خود به رئال مادرید بیان کرده است. حالا می‌دانیم که Alex Hunter به رئال مادرید منتقل‌شده است و او این فصل قرار است در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی کند. داستان Hunter را در اروپا نشان می‌دهد و حالا او می‌خواهم به آرزوی همیشگی و فتح اروپا دست یابد. در تریلر منتشرشده می‌توانید این موضوع را مشاهده کنید.

تغییرات زیادی در FIFA 19 صورت گرفته است و حالا می‌دانیم که این بازی دارای بخش Battle Royale مانند است. در این بخش به ازای هر گلی که به ثمر می‌رسانید، باید یک بازیکن خود را به خارج از زمین هدایت کنید. همچنین شروع بازی کاملاً تغییر کرده است و می‌توانید حتی داور را نیز خاموش‌کنید و تا می‌توانید تکل بزنید و از سر و کول همدیگر بالا بروید.

FIFA 19 قرار است در تاریخ 28 سپتامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch و همچنین PC منتشر شود. البته در نظر داشته باشید که نسخه مخصوص Switch دارای بخش Journey نخواهد بود. EA Sports تمام تلاش خود را به کار بسته است تا از اضافه شدن رقابت‌های اروپایی به بازی نهایت استفاده را بکند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.