Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
یحیی رحیمی

فهرست فروش هفتگی: ششمین صدرنشینی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

یحیی رحیمی 16 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,017 بازدید

موفقیت نسخه بازسازی‌شده بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy کمی از کنترل خارج‌شده است. این بازی کلاسیک ساخته استدیو Naughty Dog در زمان انتشار خودش محبوبیت عجیبی کسب کرد و کرش همیشه در خاطرات زمان کودکی ما حک شد. نسخه بازسازی‌شده بازی چند هفته پیش منتشر شد و حالا این بازی بعد از 6 هفته متوالی، بازهم مقام صدر پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی انگلستان را به دست آورده است.

البته در نظر داشته باشید که این بازی سال قبل به‌طور اختصاصی برای PS4 منتشر شد و آن زمان دقیقاً همین روند را تکرار کرد. Lego the Incredibles نیز مقام دوم خود را حفظ کرده است و Mario Kart 8 Deluxe نیز خود را به جایگاه سوم کشانده است. دنیای بازی‌های ویدیویی روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد و دیگر همه به سمت بازی‌های خیلی بزرگ نمی‌روند. در ادامه فهرست The Crew 2 قرار دارد که یک پله سقوط داشته است.

Grand Theft Auto V به موفقیت بی‌حد و شمار خود ادامه داده است و این هفته نیز با در بین 10 بازی پرفروش هفته قرار دارد. بخش GTA Online موفقیت بزرگی برای Rockstar بوده است و همین دلیل فروش زیاد بازی است. God of War نیز کم‌کم در حال از دست دادن جایگاه خود است. این بازی چندین هفته را در صدر پشت سر گذاشت اما حالا به مقام هفتم سقوط کرده است.

Mario Tennis Aces فروش خوبی در آمریکا داشته است و مقام اول را در ماه ژوئن کسب کرده بود. در انگلستان به نظر می‌رسد که محبوبیت آن‌چنانی ندارد و همان جایگاه دهم خود را تثبیت کرده است. Far Cry 5 که همیشه در بین 10 بازی اول بود حالا سقوط آزاد را انتخاب کرده است و مقام 31 را شایسته دانسته است. نظر شما چیست؟

  1. CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY
  2. LEGO THE INCREDIBLES
  3. MARIO KART 8 DELUXE
  4. THE CREW 2
  5. GRAND THEFT AUTO V
  6. CALL OF DUTY: WWII
  7. GOD OF WAR
  8. SUPER MARIO ODYSSEY
  9. JURASSIC WORLD: EVOLUTION
  10. MARIO TENNIS ACES

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.