یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های اولیه Madden 19 منتشر شد

یحیی رحیمی 16 مرداد 1397 بدون دیدگاه
580 بازدید

Madden 19 هفته آینده و در تاریخ 10 اوت منتشر خواهد شد. بررسی‌های اولیه و نمرات این بازی منتشرشده است و همچنین افرادی که سرویس جدید EA به نام EA Origin Access را خریداری کرده باشند، همین‌الان قادر به دریافت بازی خواهند بود. بیایید با هم دیگر نگاهی به شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی EA بیندازیم.

USgamer: نمره 3.5 از 5

Madden 19 همان هیجان همیشگی را القا خواهد کرد و این نسخه نیز ادامه‌دهنده راه تغییر بزرگ‌سال پیش و استفاده از موتور Frostbite است. بهبودهای زیادی در زمینه انیمیشن و گیم پلی صورت گرفته است اما در مورد Longshot: Homecoming باید گفت که نسبت به سال پیش و آن شروع بزرگ پسرفت داشته است.

GamesRadar: نمره 4.5 از 5

Madden هیچ‌گاه به این اندازه در زمینه گیم پلی و نبردهای داخل بازی خوب نبوده است و بازی بعد از بازی بهتر می‌شود. محتواهایی همانند Longshot: Homecoming نباید چنین تغییری داشته باشند. همچنین توجه و دقت بازی از زمانی که سکه اول بازی پرتاب می‌شود تا زمان سوت پایان، بسیار بالا رفته است. مطمئنم که هر دقیقه از آن را دوست خواهید داشت.

IGN: نمره 8.9 از 10

مهم‌ترین مسئله این است که Madden 19 بالاخره آن حسی که از ناقص بودن بازی دریافت می‌کردید را برطرف کرده است و حالا بازی به بازی بهتر شده است. احساسات بازیکنان تأثیر جدی روی روند گردش توپ در بازی دارند و همچنین بخش Franchise Mode نیز یک سطح جدید از رئالیسم و واقعیت را ارائه داده است. Madden در جایگاه عالی قرار دارد.

Game Informer: نمره 8 از 10

علاوه بر پیشرفت‌های کلی بازیکنان، Franchise Mode نیز پیشرفت‌های جدی داشته است. این بخش در زمینه‌هایی همانند آژانس‌های نقل‌وانتقال رایگان بازیکن و همچنین پیدا کردن بازیکن بسیار پیشرفت کرده است. یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند بسیار به چشم برسد، امکان ایجاد یک draft شخصی‌سازی‌شده است. بعد از انتشار بازی خواهیم دید که گیمرها به ساخت تجربه واقعی خواهند پرداخت و این draft ها را برای دانلود همگان قرار خواهند داد.

We Got This Covered: نمره 3.5 از 5

Madden NFL 19 یکی از بهترین نسخه‌های این فرانچایز است و نسخه 2018 بازی را به شیوه‌های مختلفی بهبود بخشیده است. گیم پلی نیز از یاد برده نشده است و تغییراتی در این زمینه صورت گرفته است. بازی برای بعضی مودها خوب عمل می‌کند و برای دیگر مودها، در بهترین حالت تنها بهبودی جزئی پیداکرده است و زیاد جلب‌توجه نمی‌کند.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.