یحیی رحیمی

چالش‌های فصل پنجم و هفته چهارم Fortnite را از دست ندهید: چگونه امتیاز بگیریم؟

یحیی رحیمی 14 مرداد 1397 بدون دیدگاه
766 بازدید

فصل پنجم بازی Fortnite مدتی است که شروع‌شده است و حالا در هفته چهارم این فصل قرار داریم. چالش‌های جدید بازی فعال‌شده‌اند و حالا منتظر شما برای انجام دادن هستند. در نگاهی می‌توان دید که این چالش‌ها کمی زیاد هستند اما باید بگوییم که در طول فصل بیشتر نیز خواهند شد. در ادامه با ما باشید تا چالش‌های این هفته را معرفی کنیم و می‌توانید با انجام آن‌ها، XP یا Battle Star بگیرید.

چالش‌های Battle Pass رایگان:

ساخت سازه‌ها-250
شاید فکر کنید که کار زیادی برای انجام دارید و انجام این کار کمی دشوار باشد؛ اما هنگامی‌که شروع کنید خواهید دید که زیاد هم کار سختی نیست. تنها کافی است که سازه‌هایی با مصالح معمولی که جمع می‌کنید بسازید و هرکدام شما را به دریافت جایزه نزدیک‌تر خواهد کرد.

پریدن از Hoops ها توسط چرخ خرید یا ماشین ATK -5 امتیاز

Hoop ها هنوز به‌طور کامل در Fortnite فعال نشده‌اند اما تمامی مکان‌ها برای رسیدن به این Hoop ها پیداشده‌اند و در این لینک می‌توانید به جستجو بپردازید. با پریدن از هرکدام از آن‌ها 5 امتیاز دریافت خواهید کرد.

کشتن دشمنان در Dusty Divot

Dusty مکان محبوبی برای بازیکنان است؛ اما اضافه شدن درخت‌های جدیدی باعث شده است که دیدن دشمنان در این مکان مشکل باشد. معمولاً می‌توانید فردی را پیدا کنید که در وسط این مکان مشغول به جمع‌آوری مصالح است و همچنین می‌توانید آیتم‌های زیادی در خانه‌ها پیدا کنید. این مکان دقیقاً در وسط نقشه قرار دارد و البته کشتن فردی در اینجا زیاد هم سخت نیست. با کشتن هر بازیکن در Dusty Divot سه امتیاز شیرین دریافت کنید.

چالش‌های Battle Pass پولی:

با استفاده از تک‌تیراندازها به بازیکنان صدمه وارد کنید- 500

اسنایپر یا تک‌تیراندازها سلاح‌های بسیار مشکلی برای استفاده هستند. در این چالش لازم نیست که بازیکن را حتماً به کشتن دهید و صدمه واردکردن نیز امتیاز را به جیب شما خواهد زد. همچنین می‌توانید این کار را در بازی‌های مختلف انجام دهید و جایزه بیشتری ببرید. اگر به دنبال انجام چالش تک‌تیرانداز هستید، به مکان 50v50 در نقشه بروید یا فرود بیایید و در آنجا می‌توانید اسنایپر خوبی پیدا کنید و همچنین مکان‌های خوبی برای نشانه‌گیری وجود دارند.

جعبه‌های وجود در Flush Factory را بگردید- 7

13 جعبه مختلف در لوکیشن Flush Factory قرار دارد. رسیدن به آن‌یکی که داخل کارخانه قرار دارد، کمی چالش‌برانگیز است و همچنین رسیدن به آن‌ها در روزهای اول چالش سخت‌تر می‌شود زیرا که بازیکنان زیادی برای دریافت جایزه به آنجا می‌روند. 7 عدد از آن‌ها داخل کانتینرهای کشتی و حمل‌ونقل توسط کامیون‌ها قرار دارند که بیرون کارخانه هستند. رسیدن به آن‌ها آسان‌تر از بقیه خواهد بود. پارکینگ واقع در شمال غرب منطقه نیز دارای 2 جعبه دیگر است و همچنین گوشه جنوب غربی نیز دارای یک کانتینر آبی‌رنگ است که برای جستجو راحت‌تر از بقیه است. در این لینک می‌توانید بهتر این قسمت را مشاهده کنید.

کشتن با تفنگ کمری یا کلت-3

اگر دست خوبی در مبارزه با تفنگ‌های کوچک و به‌نوعی کلت دارید، این چالش را از دست ندهید. این تفنگ‌ها گاهی اوقات از SMG ها قدرتمندتر ظاهر می‌شوند و می‌توانید دشمن را با استفاده از آن‌ها از پا درآورید. کشتن هرکدام از بازیکنان توسط این نوع از تفنگ‌ها، 3 امتیاز به جیب شما واریز خواهد کرد.

همه چالش‌های هفته‌های پیش نیز فعال هستند و اگر عمری باقی باشد تمام چالش‌های هفته‌های آینده Fortnite را نیز به گوش شما خواهیم رساند. همچنین دانلود بازی از پارسی گیم را از دست ندهید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.