یحیی رحیمی

لیگ چین به FIFA 19 اضافه شد: چینی‌ها بالاخره به آرزویشان رسیدند

یحیی رحیمی 14 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,077 بازدید

FIFA 19 جدیدترین نسخه شبیه‌سازی فوتبال FIFA و ساخته EA Sports است. این بازی پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است و همچنین بخش‌های جدیدی مانند Survival Mode به آن اضافه‌شده است که واقعاً هیجان را بالا می‌برد. حالا به نظر می‌رسد که FIFA 19 دارای لیگ چین نیز خواهد بود. این خبر می‌تواند برای چینی‌ها و هزینه خرج شده آن‌ها برای گسترش فوتبال در کشورشان خوشحال‌کننده باشد.

این خبر توسط یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر بیان‌شده است که نشان‌دهنده وجود Chinese Super League در فیفا 19 و در مراسم PlayStation در رویداد Animation-Comic-Game Hong Kong می‌دهد. اضافه شدن سوپر لیگ چین به معنی آن است که تعداد زیادی از ستاره‌هایی همچون پائولینیو، هالک، اسکار و رامیرز در FIFA 19 حاضر خواهند بود. همچنین Yannick Carrasco وینگر سابق اتلتیکو مادرید و Graziano Pellè را نیز نباید فراموش کرد.

اگر واقعاً EA تصمیم به گنجاندن لیگ چین در بازی گرفته باشد، این تصمیم واقعاً جای تحسین دارد. چین گیمرهای زیادی دارد و این کار باعث خواهد شد که مردم چین نیز به فوتبال علاقه‌مند‌تر شوند و همچنین وجود چنین ستاره‌هایی نیز بخش Ultimate Team را رونق زیادی خواهد بخشید. سال‌هاست که بازیکنان ایرانی به دنبال اضافه شدن لیگ ایران در فیفا 19 هستند و به نظر این کار فعلاً انجام نخواهد گرفت.

فعلاً تأییدیه EA Sports را در این مورد نداریم و باید منتظر معرفی رسمی لیگ چین توسط استدیو بازی باشیم. هرچند که وجود لیگ چین در بازی حتمی است و شکی در این مورد وجود ندارد. فیفا 19 قرار است در تاریخ 28 سپتامبر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.