یحیی رحیمی

Red Dead Redemption 2 صنعت بازی‌ها ویدیویی را کاملاً تغییر خواهد داد

یحیی رحیمی 13 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,285 بازدید

کمپانی Rockstar که منتشرکننده سری بازی‌های Grand Theft Auto است، حالا بازی بزرگ دیگری به نام Red Dead Redemption 2 را در دستور کار دارد. این بازی قرار است در ماه اکتبر منتشر شود و کمپانی مادر Rockstar به نام Take-Two امید زیادی برای موفقیت Red Dead Redemption 2 دارد.

در طول کنفرانس مالی این کمپانی، مدیر Take-Two به نام Strauss Zelnick بیان کرده است که این بازی مرزهای خلاقیت را جابه‌جا خواهد کرد. او در ادامه بیان کرد که Red Dead Redemption 2 صنعت بازی‌های ویدیوی را برای همیشه مورد تغییر قرار خواهد داد. او در این مورد بیان کرد:

Red Dead Redemption 2 اولین بازی کمپانی Rockstar Games برای کنسول‌های نسل حاضر است. ما نمی‌توانیم هیجان خود را در مورد انتشار بازی نشان ندهیم و انتشار آن‌یک اتفاق سرگرم‌کننده دیگر برای همگان خواهد بود.

Zelnick بیان نکرد که بازی چگونه قرار است صنعت بازی‌های ویدیویی را دستخوش تغییر کند و به قول او کاملاً از نو همه‌چیز را شروع کند. علاوه بر این‌ها گفته‌شده است که بازی دارای بخش چندنفره‌ای خواهد بود که در هیچ بازی دیگری استفاده‌نشده است. اطلاعاتی هنوز در این مورد در دسترس ما نیست.

هرچند که بازی پتانسیل زیادی برای سوددهی دارد اما هیچ‌گاه قادر به تکرار موفقیت Grand Theft Auto V نخواهد بود. این بازی حدود 100 میلیون نسخه از خود را به فروش رسانده است و به موفق‌ترین محصول سرگرمی کل تاریخ بشر تبدیل‌شده است. Red Dead Redemption 2 قرار است در ماه اکتبر برای دو کنسول Xbox One و PS4 منتشر شود. شایعاتی پیرامون نسخه PC نیز شنیده می‌شود اما فعلاً خبری از آن نیست.

نسخه دوم بازی، داستان Arthur Morgan را ادامه خواهد داد و بخش داستانی تنها گوشه کوچکی از بازی خواهد بود. مودهای مختلف آنلاین قرار است هوش از سر همه ببرد و همچنین ریز تراکنش‌ها نیز سود خوبی به جیب Rockstar خواهند زد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.