یحیی رحیمی

Mario Tennis Aces در صدر پرفروش‌ترین بازی‌های ماه ژوئن آمریکا

یحیی رحیمی 12 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,585 بازدید

جدول فروش ماهانه بازی‌های ویدیویی در آمریکا منتشرشده است و نکات جالبی را در خود جا داده است. Mario Tennis Aces که تنها یک هفته در این جدول جا داشته است، موفق به کسب صدر جدول شده است. نینتندو بازگشت خوبی به سودآوری داشته است و روند موفقیت بازی‌هایش، شایان تحسین است.

جالب‌ترین نکته در مورد فروش بالای Mario Tennis Aces این است که تنها فروش فیزیکی این عنوان باعث کسب مقام اول شده است و فروش دیجیتالی و آنلاین اصلاً مدنظر نبوده است. برای تمام بازی‌های داخل جدول اما فروش دیجیتالی در نظر گرفته‌شده است. با این حساب فروش بازی بسیار بالاتر از چیزی است که در این فهرست مشاهده می‌کنید.

مقام دوم را God of War به خود اختصاص داده است. این بازی نقدهای مناسبی دریافت کرد و برای هفته‌ها نیز در صدر جدول فروش انگلستان بود. Grand Theft Auto V یار جدانشدنی هر جدول فروشی است. این بازی مقام سوم را کسب کرده است که باگذشت سال‌ها از آن، شایان تحسین بسیاری است. The Crew 2 اما شروع آرامی داشته است و مقام چهارم برای این بازی بد نیست.

Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy به لطف عرضه در کنسول‌های Xbox One و نینتندو Switch موفق به کسب مقام خوبی شده است. Legend of Zelda: Breath of the Wild به موفقیت خود ادامه داده است و همه‌ی این‌ها نشان‌دهنده رشد برند نینتندو است. فروش خیره‌کننده این بازی‌ها باعث شده که نینتندو به بهترین منتشرکننده این ماه بازی‌های ویدیویی تبدیل شود.

Detroit: Become Human از تازه‌های کنسول PS4 است و نسبت به تبلیغات این بازی، جایگاه خوبی به دست نیاورده است. این عنوان مقام دهم را به خود اختصاص داده است. اگر به جدول نگاه کنیم، مشاهده خواهیم کرد که بازی‌های قدیمی‌تر به ‌عنوان‌های جدید ترجیح داده‌شده‌اند. مثلاً State of Decay 2 که از تازه‌های دنیای گیم است، از Mario Kart 8 بسیار عقب‌تر است.

گفته می‌شود که کنسول Nintendo Switch تنها پلتفرمی بوده است که در ماه ژوئن میلادی دارای رشد بوده است. فروش بازی‌های این پلتفرم، نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است و پیشرفت خوبی محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید لیست کامل این بازی‌ها را مشاهده کنید.

  1. Mario Tennis Aces
  2. God of War 2018
  3. Grand Theft Auto V
  4. The Crew 2
  5. Far Cry 5
  6. Mario Kart 8
  7. LEGO Incredibles
  8. FIFA 18
  9. Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy
  10. Detroit: Become Human
  11. Super Mario Odyssey
  12. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  13. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  14. NBA 2K18
  15. Call of Duty: WWII
  16. MLB 18: The Show
  17. Assassin’s Creed: Origins
  18. Vampyr
  19. Donkey Kong Country: Tropical Freeze
  20. State of Decay 2

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.