یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان Sea of Thieves به بالای 5 میلیون نفر رسید

یحیی رحیمی 12 مرداد 1397 بدون دیدگاه
679 بازدید

سونی تنها کمپانی نیست که موفق به انتشار یک عنوان پرسود در سه‌ماهه قبلی شده است. این مایکروسافت و Rare است که با عرضه Sea of Thieves موفق به کسب رکوردهای خوبی شده‌اند. نه در حد God of War اما استدیو بازی بالاخره موفق شده است که محیط خوبی برای بازیکنان بسازد و آن‌ها را جذب کند. گفته می‌شود که Sea of Thieves رکورد 5 میلیون بازیکن آنلاین در Xbox One و ویندوز 10 را رد کرده است.

این عدد بسیار مهم است زیرا که 5 میلیون بازیکن، به معنی 5 میلیون نسخه فروش نیست. باید Xbox Game Pass که سرویس اجاره‌ای بازی مایکروسافت است را در نظر بگیرید و با توجه به این موضوع، فروش خوبی نصیب مایکروسافت شده است. به نظر می‌رسد که بازی شروع خوبی داشته است و توانسته است خود را پیدا کند.عدد بعدی که موردبحث است، تعداد بازیکنان فعال است. Rare بیان کرده است که Sea of Thieves از زمان E3 تابه‌حال، حدود 1 میلیون بازیکن به خود اضافه کرده است.

بازیکنان فعالی در بازی مشغول هستند و این برگ برنده بزرگی برای Sea of Thieves است. بازی تغییرات زیادی به خود دیده است. بسیاری شکایت داشتند که آن حس ترس دزدان دریایی را القا نمی‌کند و در آخرین آپدیت بازی شاهد آن بودیم که به‌یک‌باره در وسط اقیانوس با کشتی عظیم‌الجثه‌ای روبه‌رو خواهیم شد.

استدیو Rare و مایکروسافت، پشتیبانی مناسبی از Sea of Thieves به عمل‌آورده‌اند و تلاش زیادی برای رفع مشکلات بازی به خرج داده‌اند. خوشبختانه بازی در سراشیبی سعود قرار دارد و روزبه‌روز به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید نظر خودتان را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.