یحیی رحیمی

Pokemon 8 اواخر سال 2019 میلادی منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 10 مرداد 1397 بدون دیدگاه
529 بازدید

نینتندو هنگام معرفی بازی Pokemon Let’s GO Pikachu and Eevee، نسل هشتم بازی Pokemon را نیز برای کنسول Switch معرفی کرد. این بازی قرار است به همان سبک قدیمی شکار هیولا باشد که طرفداران به آن عادت دارند، می دانند و دوست دارند. Pokemon Gen 8 به طور رسمی برای انتشار در سال 2019 معرفی شد. نینتندو در ابتدا اواسط سال را به عنوان زمان عرضه معرفی کرد اما همه چیز به یک بار تغییر یافت.

به نظر اواسط سال 2019 میلادی، زمان مناسبی برای عرضه بازی از نظر نینتندو نیست. این کمپانی در کنفرانس مالی خود بیان کرده است که Pokemon مخصوص کنسول Switch در اواخر سال 2019 منتشر می شود. با این حساب، سه ماهه آخر سال به عنوان زمان عرضه در نظر گرفته شده است. نینتندو معمولا عادت دارد که بازی های Pokemon را در همین زمان منتشر کند. این کمپانی از 2013 تا به حال، تمام بازی ها را در نیمه دوم سال منتشر کرده است.

اگر مایل به تجربه بازی شکار هیولا در کنسول Switch هستید، حالا می دانید که چه مقدار باید منتظر بمانید. البته از یاد نبرید که Pokemon Let’s GO Pikachu and Eevee در راه است و قرار است ساعت های مفرحی برای طرفداران این بازی بسازد. این ژانر از بازی ها در ایران محبوبیت زیادی ندارند و جامعه بازی ایران نیز بیشتر به همان بکش و برو جلو کلاسیک خود عادت دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.