یحیی رحیمی

آپدیت After Hours بازی GTA Online با افزودن آهنگ‌ها و تخفیف‌های جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 10 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,544 بازدید

هفته دوم محتوای After Hours بازی GTA Online شروع‌شده است و با هواپیمای بزرگ و عجیب Blimp، ماشین قدیمی و کلاسیک Enus Stafford و دی جی ایتالیایی Tale of Us در این آپدیت روبه‌رو هستیم. After Hours هفته پیش منتشر شد و اما از امروز قادر به تجربه آن خواهیم بود.

دی جی معروف به نام Tale of Us، آلبوم جدید خود به نام Afterlight را منتشر کرده است و از این هفته قادر به شنیدن آهنگ‌های آن در رادیو شهر Los Santos به نام LSUR خواهیم بود. از 7 اوت نیز قادر به شنیدن دی جی دیگری به نام Dixon خواهیم بود. حالا که در مورد موسیقی حرف می‌زنیم، باید بگویم که رادیو LSUR این هفته یک میکس اختصاصی خواهد داشت و میکس‌های دیگری نیز هفته آینده منتشر خواهند شد.

بازیکنان این هفته قادر به دریافت جایزه‌های زیادی خواهند بود و همچنین می‌توانید ماشین‌های جدید به پارکینگ خود اضافه کنید، بالن بزرگ و به‌دردنخور بازی به نام Blimp برگشته است و حالا می‌توانید یک ماشین چهاردر شیک و کلاسیک که شبیه گنگسترهای دهه 40 میلادی است را تجربه کنید. این ماشین حس خیلی جالبی به بازیکن القا می‌کند.

اعضای Guest List نیز این هفته قادر به دریافت 100,000 دلار پول GTA Online خواهند بود. همچنین بازیکنانی که از حالا تا 6 اوت به‌حساب خود وارد شوند نیز قادر به دریافت یک تی‌شرت استدیو Los Santos خواهند بود. همچنین تخفیف‌های زیادی نیز برای انواع ماشین و هواپیما و تفنگ‌های مختلف در نظر گرفته‌شده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

کار جالبی که این هفته می‌توانید انجام دهید آن است که به دنبال یک اثر قدیمی و باستانی بگردید. قرار است که راهنمایی‌های اولیه در روزهای آینده منتشر شوند. بعضی از افراد باور دارند که این اثر، Stone Hatchet است و یک سلاح انفجاری است که در Red Dead Redemption 2 نیز استفاده‌شده است. این هفته استریم های زیادی نیز در فیس بوک بازی انجام خواهد گرفت و در صورت مشاهده آن‌ها می‌توانید، 50 هزار دلار تا 100 هزار دلار پول داخل بازی دریافت کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.