یحیی رحیمی

توسعه بازی Spider-Man به پایان رسید: قدم بعدی 7 سپتامبر

یحیی رحیمی 10 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,116 بازدید

اختصاصی‌های کنسول PS4 تمامی ندارد و حالا با یک فرانچایز جدید ساخته استدیو Insomniac روبرو هستیم. Spider-Man هیجان زیادی میان گیمرها به راه انداخته است و بعد از مدتی خاموشی، حالا باخبرهای خوشی در کنار شما هستیم. Spider-Man بالاخره به آخرین مرحله تولید خود رسیده است و به‌اصطلاح طلایی شده است. استدیو بازی این خبر را در حساب توییتر خود منتشر و از هر دو پلی‌استیشن و Marvel Games تشکر کرده است.

Spider-Man راه فیلم اصلی را پیش گرفته است و در این بازی Peter Parker را مشاهده خواهیم کرد که در شهر منهتن آمریکا مشغول به رسیدگی به جرم‌ها خواهد بود. شخصیت‌های کلاسیک همانند Mary Jane Watson، عمه May و حتی Miles Morales هم در بازی حضور دارند. شخصیت‌های بدنام همانند Rhino، Vulture، Scorpion و Mister Negative نیز بخش اصلی داستان را شکل می‌دهند.

جدا از بخش سینمایی بازی، Spider-Man بازیکنان را با دنیای بزرگی تنها گذاشته است. تکنیک‌های مبارزه جالبی وجود دارند و شخصی‌سازی نیز بسیار گسترده است. لباس‌های مخصوص مرد عنکبوتی با بهتری کیفیت ممکن تهیه می‌شوند و این دفعه واقعاً با بازی خوبی روبه‌رو هستیم. جرم‌های مختلفی در سطح شهر رو خواهند داد و شما باید نقش نجات‌دهنده را بر عهده بگیرید. مبارزات کاملاً روان دنبال می‌شوند و درزمینه هایی شبیه سری Batman: Arkham هستند.

گجت های متنوعی برای استفاده در دسترس خواهند بود و به شما در پیش بردن داستان کمک خواهند کرد. استدیو Insomniac Games در توییت خود بیان کرده است که مفتخر است بگوید Spider-Man به مرحله طلای رسیده است و در تاریخ 7 سپتامبر به‌صورت جهانی منتشر خواهد شد. او از PlayStation و Marvel Games به دلیل حمایت آن‌ها در ساخت ماجراجویی‌های مرد عنکبوتی تشکر کرده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.