یحیی رحیمی

طرفداران احتمالاً آخرین راز پنهان God of War را یافته باشند

یحیی رحیمی 10 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,567 بازدید

هفته گذشته رخداد Comic-Con پردوام بود و اعضای استدیو Sony Santa Monica یک راهنمایی کوچک برای پیدا کردن آخرین راز پنهان God of War کردند. از آن زمان بازیکنان به مسابقه برای پیداکرده آن پرداخته‌اند. امروز اما به نظر می‌رسد که آن راز پیداشده باشد. این راز آن‌قدر ساده و پیش‌پاافتاده بوده است که هیچ‌کس راضی به آن نبوده است و همه به جستجو ادامه داده‌اند.

این جستجو با صحبت‌های Cory Barlog در این زمینه شروع شد. او بیان کرده بود که بازیکنان تمام رازهای پنهان را پیداکرده‌اند اما یکی از آن‌ها باقی‌مانده است. در رویداد Comic-Con اما Barlog با اشاره به خانه کری توس توجه همه را به خود جلب کرد. از آن زمان گروه‌گروه از بازیکنان به گمانه‌زنی در مورد تمام سوراخ سنبه‌های خانه کریتوس پرداخته‌اند. چیزی که پیداکرده‌اند جالب است اما نه به آن اندازه که همه انتظارش را داشتند.

به نظر می‌رسد که 4 نشان مرموز در گوشه‌های خانه کریتوس باشند. اگر آن‌ها را به ترتیب بگذارید، کلمه Loki را درست خواهند کرد. بازیکنان دریافته‌اند، تصویری که توسط مادر آرتئوس به نام Faye قبل از مرگش ساخته‌شده است، یک نشان برای Loki بود. در این نشان می‌دیدیم که دو مار، دم یکدیگر را گاز می‌زنند. هر کس که بازی را به پایان برده باشد می‌داند که آرتئوس درواقع همان Loki ست و درنتیجه این اطلاعات جدید نیست.

راهنمای قدم به قدم بازی God of War

راهنمای قدم به قدم بازی God of War

بازی God of War توسط استدیو SIE Santa Monica Studio ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی God of War با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی God of War

به همین دلیل بسیاری از بازیکنان راضی نشده‌اند و دوباره به جستجو ادامه داده‌اند. طراح بازی اما این اطلاعات را توسط پستی در Reddit تائید کرده است و گفته است که کار همگی عالی بوده است. حتی این موضوع نیز بسیاری را قانع نکرده است. رازی که Barlog از آن خبر داد بسیار بزرگ و جذاب بوده است و این‌یکی آن‌چنان به نظر نمی‌رسد. او پیش‌تر بیان کرده بود که هیچ‌کس تابه‌حال به این راز برخورد نکرده است و همین طرفداران را گیج کرده است.

وب‌سایت Kotaku برای دریافت پاسخ در این مورد به استدیو Santa Monica مراجعه کرده است و فعلاً جوابی دریافت نکرده است. اگر Barlog به آن‌ها جواب ندهد، هیچ‌گاه دست از جستجو برنمی‌دارند. طرفداران God of War بسیار سرسخت هستند و به این راحتی‌ها بی‌خیال نمی‌شوند. شما برای پیدا کردن راز تلاش کرده‌اید؟

منبع: Kotaku

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.