The Elder Scrolls VI
یحیی رحیمی

Bethesda به ساخت بازی‌های تک نفره همانند Elder Scrolls 6 ادامه خواهد داد

یحیی رحیمی 9 مرداد 1397 بدون دیدگاه
697 بازدید

از زمان معرفی Fallout 76 و تمرکز آن روی حالت آنلاین، جدال‌های زیادی میان طرفداران این استدیو پدید آمده است. بسیاری برایشان شکه کننده بود که Bethesda بازی‌های Single Player را رها کند و به سمت آنلاین برود. حتی بسیاری می‌گفتند که چگونه Bethesda به خودش اجازه داده است بازی آنلاین بسازد! اما این موضوع ارتباطی به بازیکنان ندارد و این ایده برای مدت‌ها در ذهن توسعه‌دهندگان بوده است و حالا تصمیم به عملی کردن آن گرفته‌اند.

البته Bethesda بارها بیان کرده است که آن‌ها در آینده نیز همین روند ساخت بازی‌های Single Player را ادامه خواهند داد و عجیب است که بازهم با هجمه طرفداران مجبور به توضیح در این مورد شده‌اند. اخیراً فردی از Pete Hines سؤال کرده است که کار استدیو چگونه پیش می‌رود و ناراحتی‌های پیش‌آمده در مورد Fallout 76 چه تأثیری داشته است.

Hines بازهم تأکید کرده است که این استدیو از E3 تابه‌حال بارها بیان کرده است که بازی‌هایی همانند Starfield و The Elder Scrolls 6 به روند خود در آینده ادامه خواهند داد و Bethesda به ساخت بازی‌های Single Player ادامه خواهد داد و اگر این گفته‌ها قانع‌کننده نباشد، هیچ‌چیز قانع‌کننده نخواهد بود. Hines در ادامه بیان کرده است که Fallout 76 ایده جدیدی نیست و توسعه‌دهندگان برای سال‌هاست که تصمیم به عملی کردن این موضوع دارند.

شخصاً به بازی‌های آنلاین علاقه چندانی ندارم اما اینکه Bethesda به بازار بازی‌های Single Player پشت کرده است قابل‌درک است زیرا که بازی‌های تک نفره در حال مردن هستند و هزینه‌ای که صرف آن‌ها می‌شود، آن میزان سود را نسبت به بازی‌های آنلاین به همراه ندارد. اولین دفعه نیست که Bethesda به این موضوع پاسخ داده است. حتی برای اطمینان دادن به طرفداران گفته‌شده است که Fallout 5 تک نفره خواهد بود و حتی می‌توانید به‌صورت تکی نیز از Fallout 76 لذت ببرید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.