Anthem
یحیی رحیمی

نقشه احتمالی بازی Anthem فاش شد

یحیی رحیمی 9 مرداد 1397 بدون دیدگاه
746 بازدید

Anthem از آخرین فانتزی‌های ساخت استدیو BioWare است. این بازی در سبک نقش‌آفرینی قرار دارد و دنیای بسیار عظیمی را در خود جا داده است. شاید یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های بازی همین دنیای بزرگ باشد؛ مانند هر بازی دیگری برای طرفداران سؤال بوده است که اندازه دنیای Anthem چه مقدار است. بخش بزرگی از نقشه اصلی Anthem برای پاسخ به این سؤال فاش شده است و البته به‌طور قطعی نمی‌توان گفت که این نقشه دقیقاً اندازه نقشه اصلی بازی است.

Brenon Holmes که از توسعه‌دهندگان BioWare است، اخیراً در پاسخ به یک پست در شبکه اجتماعی Reddit که در مورد نقشه منتشر یافته بازی بود؛ گفته است که نقشه منتشر یافته صحت دارد و البته چند نقطه از نقشه اصلی در این تصویر منتشر یافته موجود نیست. به گفته او بخش‌هایی از بالا و پایین نقشه به دلیل تهیه اسکرین شات از آن، پیدا نیست اما درستی این نقشه را تائید کرده است.

Holmes تنها فردی نبوده است که به این نقشه واکنش نشان داده. Ben Irving که توسعه‌دهنده اصلی بازی است نیز جواب جالبی به سؤال یکی از طرفداران داده است. از او پرسیده شده بود که نحوه مردن در بازی به چه شکل است و فرد چه بلایی سرش می‌آید. او در جواب گفته است که بازیکن وارد حالت مردن می‌شود اما هم‌تیمی‌هایش می‌توانند او را ازآنجا نجات دهند. تمام میزان سلامت و خون بازیکن به حالت مرده انتقال پیدا می‌کند و دیگر بازیکنان قادر به بازیابی آن خواهند بود.

اگر کسی سراغ شما نیاید و نجاتتان ندهد، به نقطه تجهیز قوا بر خواهید گشت. همان‌طور که می‌دانید بازی جزئیات خیره‌کننده‌ای دارد و لباس‌های بازیکنان به نام Javelin دارای ویژگی‌های عجیبی هستند. شخصی‌سازی‌های بسیاری در دسترس است و همچنین احتمال انتشار بخش Battle Royale نیز وجود دارد. Anthem قرار است در تاریخ 22 فوریه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، اکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.